|

عواقب جنجالی بیت کوین!!

bitcoin

بیت‌کوین سقوط شدیدی را طی روزهای اخیر تجربه کرده و به محدوده ۲۰ هزار دلار رسیده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین سقوط شدیدی را طی روزهای اخیر تجربه کرده و به محدوده ۲۰ هزار دلار رسیده است؛ ادامه روند آن می‌تواند ارتباط زیادی با نتیجه جلسه امشب فدرال رزرو داشته باشد.

اگر نرخ بهره افزایشی ۰.۵٪ را تجربه کند، احتمال جهش قیمت وجود دارد. اما افزایش ۰.۷۵٪ نرخ بهره ممکن است وضعیت بیت‌کوین را در روز‌های آتی بدتر کند و باعث ریزش قیمت به سطوح زیر ۲۰ هزار شود. پیش‌بینی‌ها از احتمال بالای تصویب نرخ ۰.۷۵٪ خبر می‌دهد.

از طرفی سوددهی استخراج بیت‌کوین ۷۵٪ از سقف بازار فاصله گرفته و به کمترین حد خود از اکتبر ۲۰۲۰ رسیده است. دیتای آن‌چین نشان می‌دهد که حجم بیت‌کوین‌های ارسالی به صرافی‌ها به سقف ۷ ماهه خود در ۹،۴۷۶ بیت‌کوین رسیده است و این مسئله می‌تواند تاثیر منفی بر قیمت بیت‌کوین داشته باشد.

ریزش اخیر بیت‌کوین با فشار فروش شدیدی همراه بوده است؛ به همین دلیل، دیوار سفارشات خرید خیلی زود شکسته شده‌اند و نتوانستند حمایت لازم را از قیمت ایجاد کنند و همین موضوع باعث شده تا بیت‌کوین به نزول خود ادامه دهد.در حال حاضر سطح ۲۰ هزار دلاری در تمام صرافی‌ها تقاضای بالایی دارد و سفارشات خرید زیادی در این محدوده قرار دارد بنابراین احتمال لمس این محدوده توسط قیمت محتمل است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی