|

دوج کوین درحال عقب نشینی از دنیای رمزارز؟

Dogecoin

تجزیه و تحلیل قیمت DOGE: فرصت عقب نشینی یا جهش به 0.1 دلار را دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عقب نشینی اخیر Dogecoin (DOGE) در منطقه حمایتی 0.66 دلار و خط وسط شاخص Bollinger Band کاملا متوقف شده است. با این حال، داده ها نشان میدهد که دوج کوین در حال بازیابی خود می باشداحتمال برگشت را نشان می‌دهد. آیا با این شواهد خرید دوج کوین خوب است؟

نکات کلیدی: 

●نمودار DOGE فشار تقاضای بالا را با پشتیبانی 0.66 دلار نشان می دهد.

●نمودار DOGE به امکان شکل گیری یک فنجان و دسته اشاره می کند. 

●حجم معاملات 24 ساعته توکن Dogecoin  دوج کوین393.4 میلیارد دلار است که نشان دهنده زیان 26.٪ است.

فروشندگان دوج کوین DOGE برای حفظ نزول مداوم به یک خط روند نزولی تکیه می کنند. علاوه بر این، حتی رالی اصلاح قیمت 58 درصدی هفته گذشته که از خط روند مقاومت رد شد، باعث عقب نشینی جزئی شد.در 28 ژوئن، قیمت DOGE از مقاومت ترکیبی 0.075 دلار تغییر کرد و در روند نزولی قرار گرفت.

بنابراین، بازگشت نزولی آلتکوین را 16.14 درصد کاهش داد و به حمایت فوری 0.065 دلار رسید.با این حال، در طول سه روز گذشته، نمودار DOGE در منطقه پشتیبانی 0.065 دلار قیمت پایین را نشان می دهد که بیانگراین است خریداران از این سطح دفاع می کنند. اگر آلتکوین از این منطقه حمایت نجات یابد، خریداران قیمت را به مقاومت ترکیبی برمی‌گردانند و شکل‌گیری یک الگوی جام و دسته را نشان می‌دهند.

شاخص باند بولینگر: پس از معاملات طولانی در زیر خط وسط اندیکاتور، قیمت توکن این مقاومت سخت و پویا را در 24 ماه ژوئن شکست. اکنون این خط خنثی به عنوان تکیه گاه معتبر عمل می کند و به شکل گیری شاخص جام و دسته کمک می کند. سطوح مقاومت در محدوده 0.075 دلار و 0.088 دلار و سطوح پشتیبانی در محدوده 0.065 دلار و 0.05 دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی