|

دارندگان دوج کوین درچه وضعی هستند؟!

چه زمانی باید نگران دوج کوین بود؟

Dogecoin

سرمایه گذاران دوج کوین مانند سایر ارزهای دیجیتال در وسط بازار نزولی گیر افتاده اند. با روند نزولی، سرمایه‌گذاران

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرمایه گذاران دوج کوین مانند سایر ارزهای دیجیتال در وسط بازار نزولی گیر افتاده اند. با روند نزولی، سرمایه‌گذاران در تعدادی از دارایی‌های دیجیتال شاهد کاهش سودآوری خود بوده‌اند و بیشتر آنها نسبت به کسانی که به کسب درآمد ادامه می‌دهند زیان بیشتری دارند. با این حال، برای ارز دیجیتالی مانند Dogecoin که همچنان از حمایت شخصیت های برجسته برخوردار است، سرنوشتش بیشتر با دارایی های بزرگتر مانند بیت کوین و اتریوم مطابقت دارد.

اکثریت در سود باقی می ماند؟ سودآوری سرمایه گذاری در Dogecoin تا نیمه اول سال 2021 افزایش یافته بود، زمانی که شیلینگ میلیاردر ایلان ماسک در توییتر، توکن میم را به سمت اوج های جدید فرستاد. دستاوردهای حاصل از دارایی دیجیتال، افراد بیشتری را برای سرمایه گذاری در DOGE ترغیب کرده است و جامعه ای قوی ایجادکرده با این حال، حتی با وجود سقوط‌ها و افت قیمت‌های متعدد در سال گذشته، اکثر دارندگان همچنان در قلمرو سبز باقی می‌مانند.

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که ۵۱ درصد از دارندگان Dogecoin هنوز در پروژه هستند. با توجه به اینکه سایر توکن های میم در این فضا چگونه عمل کرده اند، این جالب است. یک مثال خوب، «قاتل دوج کوین» شیبا اینو است که به شهرت رسیدن او به اندازه رقیبش چشمگیر بود. در حال حاضر، تنها 25 درصد از تمام دارندگان شیبا اینو سود دارند و اکثریت در زیان هستند.اگرچه دوج کوین حاشیه زیادی ندارد، اما درصد کمتری در ضرر است. 46 درصد از تمام کسانی که سرمایه گذاری کرده اند در حال حاضر فاقد پول هستند، در حالی که تنها 3 درصد در قلمرو بی طرف باقی مانده اند.

اکثر کسانی که کیسه‌های ضرر برای میم کوین در دست دارند، معمولاً کسانی هستند که پس از رشد ارز دیجیتال، آن را خریداری کرده‌اند. بنابراین اساسا، کسانی که توکن های خود را برای کمتر از 1 سال نگه داشته اند، در مقایسه با کسانی که برای مدت طولانی تری نگه داشته اند، احتمال ضرر بیشتری دارند.ازطرفی ماسک به حمایت از دارایی دیجیتال ادامه داد و هفته گذشته، Dogecoin توسط شرکت Boring او برای سواری در لاس وگاس پذیرفته شد. این پذیرش اخیر همچنین به Dogecoin کمک کرد تا قیمت خود را از طریق روند نزولی بازار حفظ کند. با این حال، سخت است که بگوییم این توکن چقدر می‌تواند این سطح را حفظ کند، زیرا در زمان نوشتن این مقاله همچنان با قیمت  0.0644 دلار به معاملات خود ادامه می‌داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی