|

نقدی از نویسنده «پدر پولدار پدر فقیر»

پیش بینی مهم ازقیمت بیت کوین و طلا!

BTC

بیت کوین 10 درصد افزایش یافت، نویسنده «پدر پولدار پدر فقیر» معتقد است بیت کوین پاسخی به اقتصاد ضعیف است!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نویسنده کتاب پرفروش تجاری «پدر پولدار، پدر فقیر»، رابرت کیوساکی، یک بار دیگر از پیروان خود خواسته است که در برابر خطرات یک اقتصاد ضعیف، همانطور که نویسنده آن را می بیند، محافظت کنند و نقره، طلا و بیت کوین (BTC) بخرند.

واکنش کیوساکی با این خبر بود که فدرال رزرو بودجه بیشتری را برای کمک به بانک های منطقه ای ایالات متحده برای برآوردن نیازهای سپرده گذاران فراهم می کند. به گفته نویسنده، پول جعلی بیشتر، که وی با آن به دلار آمریکا اشاره می کند، اقتصاد را که اکنون در شرایط رکودی قرار دارد، سرازیر خواهد کرد.

پاسخ به این چالش ها، همانطور که کیوساکی قبلا توضیح داده، دارایی های واقعی با عرضه قطعی است، یعنی طلا، نقره و بیت کوین، مواظب خود باشید، فرود پس از سقوط در پیش است.

بیت کوین با افزایش بیش از 10 درصدی در 24 ساعت گذشته به این اخبار مثبت پاسخ داد و در یک نقطه به سطوح بالای 22400 دلار بازگشت. در مجموع، بازار کریپتو بیش از 60 میلیارد دلار به اخبار اضافه کرد و حتی توانست دوباره به مرز 1 تریلیون دلار برسد.

همچنین گفت به یاد بیاورید که پیش از این، دو بانک بزرگ منطقه ای ایالات متحده، بانک سیلیکون ولی و سیلورگیت، به دلیل ناتوانی در برآورده کردن مطالبات سپرده گذاران، در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند. Signature Bank (SBNY) و First Republic Bank نیز ضربه خوردند. جالب اینجاست که بسیاری از این موسسات مالی دوستدار رمزنگاری بودند که به نوبه خود موجی از فروش را در بازار کریپتو به راه انداخت. رابرت کیوساکی هشدار داده که بانک‌ها، پس‌اندازهای فریز شده و وثیقه‌ها در حال سقوط هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی