|

پیش بینی قیمت بیت کوین؛ نقش السالوادور؟

BITCOIN

در حالی که کارمزد بیت کوین به بالاترین حد دو ساله می رسد، السالوادور هزینه آن را می پردازد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کارمزدهای بیت کوین به بالاترین حد خود در دو سال گذشته رسیده است و به سرعت به افزایش خود ادامه می دهند. داده های Bitinfocharts نشان می دهد که میانگین قیمت فعلی برای انجام تراکنش در شبکه بیت کوین 31.14 دلار است.

آخرین بار در آوریل 2021  پس از آن که آنها به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به 63 دلار رسیدند و سپس دوباره کاهش یافتند. برخی حتی در توییتر تاکید کردند که چگونه افزایش کارمزدها به افرادی که از بیت کوین برای تراکنش های روزمره استفاده می کنند آسیب می زند: مارس رومرو گفت که انجام یک تراکنش 100 دلاری در السالوادور بیش از 20 دلار هزینه دارد و افزود که کسانی که از شبکه برای "fkn jpegs" (اشاره به NFT ها) استفاده می کنند باید دو بار فکر کنند و بخود القا کنید که موارد استفاده مهم تری برای استفاده از بیت کوین وجود دارد. این فرد اکنون مجبور بود برای دریافت 100 دلار در کشوری که در آن میانگین 20 دلار هزینه داشته

ماینرها از رایانه های قدرتمند (معمولاً عملیات در اندازه صنعتی) برای حل مشکلات پیچیده استفاده می کنند که به نوبه خود تراکنش ها را تأیید می کند. سپس برای کارشان به بیت کوین پاداش داده می شود.  

اگر شبکه شلوغ است، برای انجام کار باید هزینه بیشتری بپردازید - این کارمزد تراکنش است. و به نظر می رسد که افراد زیادی در حال حاضر از شبکه بیت کوین استفاده می کنند. برخی گفته اند که شبکه مسدود کنونی به دلیل افزایش علاقه به Ordinals است، پروتکلی که برای استخراج دارایی های NFT مانند در بیت کوین استفاده می شود.

از طرفی باوجود افت قیمت بیت کوین و افزایش انتظارات اصلاحی در این ارز دیجیتال، بسیاری از معامله‌گران امروز منتظر داده‌های تورم اقتصاد آمریکا هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی