|

پیش بینی مهم از شیبااینو زمان خرید؟

SHIB

تجزیه و تحلیل قیمت SHIB: افزایش قیمت شیبا اینو برای یک حرکت صعودی سریع 8٪. امروز زملن خرید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تجزیه و تحلیل قیمت SHIB، در حالی که احساسات گسترده تر بازار نمیتواند نیروی غالب فعلی بین خریداران و فروشندگان را تعیین کند، قیمت Shiba Inu از عدم قطعیت رنج می برد و به روند جانبی خود ادامه می دهد. با این حال، همانطور که در خبرهای قبلی ما ذکر شد، قیمت توکن در دو خط روند همگرا محدود می شود و شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن را نشان می دهد. در ادامه آمده است که چگونه معامله‌گران علاقه‌مند می‌توانند از این تنظیم برای گرفتن فرصت ورود استفاده کنند.

Untitled

  امتیاز کلیدی:

در تئوری، مثلث متقارن یک الگوی ادامه دهنده است که به نفع گسترش قیمت روند قبلی است که در حالت شیبا اینو نزولی است.

تصمیم گیری نهایی در مورد این الگوی مثلث بستگی به این دارد که قیمت ها در کدام سمت شکست خود را نشان دهند.

حجم معاملات درون روزی توکن شیبا اینو 81.7 میلیون دلار است که 19 درصد زیان را نشان می دهد.

نزدیک به دو هفته است که قیمت شیبا اینو در الگوی مثلثی در حال نوسان است که بر عدم تصمیم گیری در بازار تأکید می کند. قیمت توکن چندین بار از خط روند همگرای الگو جهش کرد و نشان داد که معامله گران به شدت به این تنظیم واکنش نشان می دهند.

تا زمان انتشار، قیمت SHIB با 0.00000872 دلار درحال معامله بود، با افزایش روزانه 0.23%. علاوه بر این، قیمت ها تقریبا به اوج مثلث رسیده اند، که نشان می دهد نقطه شکست نزدیک است. 

شکست نزولی از این خط روند ریزش قبلی را از سر می گیرد و قیمت ها را تا 8 درصد کاهش می دهد تا به حمایت روانی 0.000008 دلار برسد. در نقطه مقابل، شکست بالای خط روند بالای سر با بسته شدن شمع 4 ساعته، حرکت صعودی را بازیابی می کند و به معکوس شدن روند اشاره می کند. رالی بالقوه می تواند قیمت را 8 تا 10 درصد افزایش دهد تا به مرز 0.00000966 دلار برسد.

نشانگر فنی

شاخص قدرت نسبی: علیرغم یک حرکت جانبی قیمت، افزایش شیب نمودار 4 ساعته RSI منعکس کننده فشار خرید اساسی در بازار است که در حال افزایش است که نشان دهنده احتمال بالاتر شکست مثلثی است.

باند بولینگر: محدوده اندیکاتور BB نیز به میزان قابل توجهی فشرده شده است و بنابراین یک معامله شکست، معاملات با شتاب بالایی را برای فعالان بازار ارائه می دهد.

سطوح قیمت روزانه شیبا اینو

قیمت نقطه ای: 0.0000870 دلار

روند: به پهلو

نوسانات: زیاد

سطوح مقاومت - 0.00000915 دلار و 0.00000978 دلار

سطوح پشتیبانی: 0.0000085 دلار و 0.000008 دلار

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی