|

شیبااینو و رقبا برای همیشه کنار می روند؟

shiba inu

PEPE، DOGE، SHIB رقابت شدید را از توکن جدید FETH دیدند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فضای توکن های میم مدت‌هاست که تحت تسلط شرکت‌هایی مانند DOGE، SHIB و PEPE بوده است، اما اکنون ورود جدیدی به این فضا نشان‌دهنده تغییر در بازار است. ETH Furbo (FETH) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که انعکاس PEPE را به همه دارندگان صرف نظر از میزان نگهداری آنها می دهد. این بدان معناست در حالی که سرمایه‌گذاران بازده قابل توجهی از دارایی‌های FETH خود کسب می‌کنند، PEPE نیز سود دو برابری به دست می‌آورد.

FETH تاریخ پیش فروش را اعلام کرد

تیم FETH در ورود بزرگ خود به بازار کریپتو، تاریخ پیش فروش خود را اعلام کرد. پیش فروش قرار است دوشنبه، 15 می، ساعت 5 بعد از ظهر UTC برگزار شود و صفحه در حال حاضر در Pinksale فعال است. این به سرمایه گذاران اولین فرصت را می دهد تا با کمترین قیمت ممکن روی توکن FETH سرمایه گذاری کنند. 

پیش فروش برای پروژه های جدید مانند ETH Furbo مهم است، یک راه برای جمع آوری سرمایه برای تامین نقدینگی و تبلیغات برای توکن خود و در عین حال به سرمایه گذاران فرصت می دهد تا توکن ها را با قیمت پایین خریداری کنند. این به این دلیل است که پس از فهرست شدن، توکن‌ها با قیمت‌های بسیار بالاتر در بازار عرضه می‌شوند و سود خوبی را برای سرمایه‌گذاران پیش‌فروش به ارمغان می‌آورند.

مجموع عرضه FETH 1,000,000,000,000 توکن است و 56 درصد از کل عرضه برای پیش فروش در دسترس خواهد بود. 31.92٪ از توکن ها به سمت استخر نقدینگی، 6.08٪ از عرضه برای لیست های صرافی متمرکز و نقدینگی برای توکن و 6٪ برای عملیات تیمی و بازاریابی ذخیره می شود.

توکنومیک FETH تضمین می کند که جامعه اکثریت عرضه را کنترل می کند و به آنها امکان می دهد قیمت و ارزش هر توکن را تعیین کنند. در مورد پیش فروش، حداکثر خرید برای هر کیف پول 1 ETH محدود شده است تا فضا برای توزیع یکنواخت عرضه بین سرمایه گذاران ایجاد شود.

ETH Furbo تصاحب PEPE، DOGE، و SHIB

توکن FETH به جای داشتن توکن هایی که در ازای آن چیزی به جامعه ارائه نمی دهد، راهی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا از سرمایه گذاری خود سود بیشتری کسب کنند. به همین دلیل است که بازتاب خودکار PEPE برای همه دارندگان در دسترس است که می‌توان مستقیماً در وب‌سایت ETH Furbo ادعا کرد.

این به FETH اجازه می دهد تا یک جامعه وفادار و اختصاصی ایجاد کند که بازدهی ثابت را برای دارندگان تضمین می کند. علاوه بر این، این اولین توکن مبتنی بر میم است که جوایز PEPE را نیز ارائه می‌کند توکنی که به سرعت رشد کرده و به سومین کوین بزرگ میم در جهان تبدیل شده است.

بازتاب های PEPE وعده ادغام FETH را با یکی از بزرگترین جوامع میم در جهان می دهد و دامنه آن را دو برابر می کند. ارزش بازار شروع پایین آن فضای بیشتری را برای رشد و در نتیجه فرصت بیشتری برای سود برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی