|

قیمت گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 7 دی 99

قیمت گوشت گوسفندی امروز شنبه 6 دی 99 . قیمت هر کیلو گوشت در بازار امروز شنبه ششم دی ماه 99 چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 7 دی 99

در ادامه و در جدول زیر می توانید به روز ترین لیست قیمت خرید گوشت قرمز امروز یکشنبه 7 دی 99 را مشاهده بفرمایید. در صورت تغییر قیمت ها ، جدول زیر به روز خواهد شد.

راسته با استخوان گوسفندی ۹۵.۰۰۰
ران کامل ممتاز گوسفندی ۱۲۷.۰۰۰
کف دست گوسفندی با ماهیچه ۱۵۰.۰۰۰
ران پاک کرده گوساله ۹۰.۰۰۰
سر دست پاک کرده گوساله ۷۵.۰۰۰
گردن گوسفندی ۹۵.۰۰۰
قلوگاه گوساله ۶۵.۰۰۰
گردن گوساله ۷۵.۰۰۰
فیله پاک کرده گوساله ۱۲۰.۰۰۰
قلم گوساله ۹.۰۰۰
دمبالیچه گوسفندی ۵۵.۰۰۰
سردست گوسفندی ۸۵.۰۰۰
ماهیچه گوساله ۷۵.۰۰۰
دمبالیچه گوساله ۶۵.۰۰۰
نیم شقه سردست گوسفند ۸۹.۰۰۰
شقه لاشه گوسفندی ۱۰۰.۰۰۰
نیم شقه ران گوسفندی ۹۵.۰۰۰

کاهش قیمت گوشت در بازار

در قسمت های قبلی به بررسی قیمت گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 7 دی 99 پرداختیم. با گران شدن قیمت گوشت در بازار مسئولین وعده هایی در خصوص کاهش قیمت گوشت گوسفندی می دهند. رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در خصوص قیمت گوشت گوسفندی از انباشت ۸۰ هزار راس گوساله آماده کشتار و ۲.۵ تا ۳ میلیون راس دام سبک در واحد های دامداری خبر داد. منصور پوریان از فراوانی و انباشت دام خبر داد و گفت: هم اکنون وضعیت تولید گوشت به سبب زایش ‌های مناسب پاییز بسیار خوب است و پیش بینی می‌شود که با جمعیت خوبی در بخش دام سبک در زایش جدید روبرو شویم.

وی افزود: در بخش دام سنگین هم گوساله‌ هایی که دوره پروار آن ‌ها تمام شده و باید وارد بازار شوند، جمعیت زیادی را تشکیل می ‌دهند به طوری که تا پایان ماه حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار راس با وزن ‌های ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم باید وارد بازار شود چرا که در ماه آینده جمعیت پروار جدید به چرخه عرضه می ‌رسد. پوریان ادامه داد: با توجه به آنکه جمعیت زیادی در بخش پروار داریم که باید وارد بازار شود، بنابراین برای جلوگیری از مشکلات دامداران نامه نگاری ‌هایی با معاونت امور دام و پشتیبانی امور دام مبنی بر خرید دام سبک و سنگین به دلیل افزایش جمعیت داشته ایم.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو دام سنگین را ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان و دام سبک ۴۳ تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو لاشه گوساله ۷۰ هزار تومان و لاشه گوسفند ۹۰ هزار تومان است که با افزایش جمعیت دام در هفته‌ های آتی بازهم با کاهش قیمت در بخش دام و گوشت مواجه خواهیم شد. از این که تا پایان مقاله قیمت گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 7 دی 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: قیمت گوشت مرغ امروز یکشنبه 7 دی 99

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی