|

رصد بازار

قیمت دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99

قیمت دوج کوین و سایر ارز های دیجیتال امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 چند است؟ در این قسمت به بررسی قیمت دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 می پردازیم. دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 چند است؟ آیا قیمت دوج کوین افزایشی بوده یا کاهش داشته است؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوج و سایر ارز های دیجیتال با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله با قیمت لحظه ای دوج کوین DOGE به ریال ، تومان و دلار را برای شما عزیزان آورده ایم. همانطور که می دانید قیمت ارز های دیجیتال نیز همچون سایر ارز ها نوسانی می باشد. بنابراین سعی ما بر این است که قیمت های لحظه ای را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. برای اطلاع از قیمت دوج امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت اتریوم امروز چهارشنبه 6 اسفند 99

قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 چقدر است؟

قیمت دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 به دلار و تومان

روز گذشته قیمت بیت کوین در یک ریزش سنگین و سقوط آزاد از 58 هزار دلار به 48 و سپس به 46 هزار دلار رسید. این ریزش سنگین سایر ارز های دیجیتال را نیز تحت تاثیر قرار داده و سایر ارز ها نیز تحت تاثیر سقوط قیمت بیت کوین، با ریزش مواجه بودند. دوج کوین نیز همچون سایر ارز ها ریزش شدیدی را تجربه کرد. در ادامه آخرین قیمت دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 به دلار و تومان خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

قیمت دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 به دلار : 0.054522  دلار

قیمت دوج کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 به تومان : ۱,۴۶۱ تومان

هر واحد از دوج کوین در این لحظه با قیمت ۰.۰۵۴۵۲۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۷۰۹ تومان معادل ۱,۴۵۶ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲.۹۹ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۶.۴۹% افزایش یافته است. بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹(08 February 2021) معادل ۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۳۵.۸۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

CaptureD

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی