|

زینب کرمی نامزد بهترین دروازه‌بان زن فوتسال جهان

زینب کرمی از سوی فوتسال پلنت به عنوان یکی از بهترین دروازه بان جهان در سال 2020 انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

به مانند سال‌های گذشته نیز سایت فوتسال پلنت روند معرفی نامزدهای برترین‌های سال فوتسال جهان را آغاز کرد و پس از آن‌که در لیست برترین داوران سال، نام گلاره ناظمی قرار گرفت، حالا این سایت از 10 کاندیدای عنوان برترین سنگربان زن فوتسال جهان رونمایی کرد؛ در سالیان اخیر فرزانه توسلی سنگربان تیم ملی فوتسال زنان ایران، پای ثابت لیست فوتسال پلنت بود اما امسال او جای خود را به یک سنگربان جوان و خوش‌آتیه داد. زینب کرمی که سالی درخشان را با تیم ملی جوانان و تیم فوتسال زنان مس رفسنجان در عرصه ملی و باشگاهی گذراند، حالا کاندیدای برترین سنگربان زن فوتسال جهان است.

کرمی 20 ساله در سال میلادی اخیر توانست همراه تیم ملی جوانان ایران در تورنمنت کافا عنوان قهرمانی را به دست آورد و همراه مس رفسنجان نیز در لیگ برتر عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد تا دو جام قهرمانی را در یکسال کسب کند و با شایستگی نام خود را در میان 10 سنگربان برتر سال قرار دهد.

اسامی نامزدهای بهترین دروازه‌بان زن فوتسال جهان بدین شرح است:

آنا کارولینا(برزیل)، آنا کاتارینا(پرتغال)، کاریداد (اسپانیا)، آنجلینا دیبیاس(ایتالیا)، پاتریکا موراس فریبا(برزیل)، آناستیسیا ایوانووا(روسیه)، زینب کریمی(ایران)، مارتا بالبونا(اسپانیا)، ریجینان فرناندا(برزیل) و آیاکا یاماموتو(ژاپن).

 

تبریک ویژه سنگربان تیم ملی به پدیده فوتسال

فرزانه توسلی که یکی از بهترین بازیکنان فوتسال زنان ایران برشمرده می‌شود، در واکنش به انتخاب زینب کرمی، پیامی را در صفحه شخصی خود خطاب به همتای اصفهانی‌اش منتشر کرد و این اتفاق مهم را به او تبریک گفت.

01559738

 

 

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی