|

محمدی: فولادی‌ها نمی گذاشتند پرتاب کنم

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: فولادی‌ها همه کار کردند تا جلوی پرتاب‌هایم را بگیرند و به همین دلیل کنار زمین باتلاق درست کرده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پیکان در یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در اهواز به مصاف فولاد رفت که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این دیدار به خاطر دستکاری عرض زمین ورزشگاه شهدای فولاد با تاخیر آغاز شد.

به عقیده اعضای باشگاه پیکان، فولادی‌ها این اقدام را جهت جلوگیری از پرتاب‌های بلند که یکی از تاکتیک‌های اصلی این تیم است، انجام داده‌اند. با این حال ناظر بازی از موضوع مطلع شد و زمین را به حالت استاندارد بازگرداند.

در همین راستا، نادر محمدی که این روزها با پرتاب‌های اوت بلندش در لیگ سیزدهم، توجهات را به خود جلب کرده است، در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد باز با فولاد، اقدام فولادی‌ها برای جلوگیری از پرتاب اوت‌های او، شرایط پیکان و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با فولاد چطور بود؟

ما برای کسب سه امتیاز به اهواز رفته بودیم و شانس این را هم داشتیم که بازی را ببریم اما واقعا حیف شد که نتوانستیم به هدفمان برسیم. البته کسب یک امتیاز مقابل فولاد خارج از خانه هم نتیجه بدی برای ما محسوب نمی‌شود.

از اتفاقات بازی صحبت کن. پیکانی‌ها معتقد بودند که اقداماتی از سوی باشگاه فولاد صورت گرفته که نتوانی اوت پرتاب کنی.

زمانی که برای بازدید از چمن ورزشگاه به زمین رفتیم، صحنه غیر قابل تصور و زشتی را مشاهده کردیم که برای فوتبال ما خوب نبود. ما دیدیم که عرض زمین بیش از ۲ متر زیادتر شده است. از طرفی چمن ورزشگاه را شخم زده بودند که  چمن‌هایی که کوتاه شده بود را به کنار زمین ریختند تا حرکت در آن قسمت از زمین مشکل شود. حتی در طول بازی این موضوع در قضاوت کمک داور هم تاثیر گذاشته بود. از طرفی کنار زمین را هم باتلاق ساخته بودند و کمی آنطرف‌تر هم پلاستیک کشیده بودند. آنها هر کاری کردند تا جلوی اوت‌هایم را بگیرند.

اما فولادی‌ها ادعا کردند که برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا زمین‌شان را ترمیم می‌کردند؟

آنها ۳ متر کنار زمین را برای بازی‌های آسیایی باتلاق کرده بودند؟ کدام ورزشگاه در آسیا کنار زمینش را گِل می‌کند و پلاستیک می‌کشد؟ حتی در لیگ جزیره هم که فاصله سکوها با زمین کم است، شرایط به نحوی است که امکان انداختن اوت وجود دارد اما حریف دیروز ما هر کاری توانست کرد تا جلوی اوت‌های من را بگیرد.

ناظر هم از این موضوع مطلع شد.

بله. خوشبختانه ناظر بازی خیلی زود از موضوع مطلع شد و دستور داد تا شرایط زمین به حالت عادی بازگردانده شود.

اما با وجود تمام مشکلاتی که ایجاد شد، باز هم شاهد پرتاب‌های اوت‌ بلند تو در این بازی بودیم.

سعی کردم تا وظایفی که از سوی کادر فنی به من سپرده شده بود را به بهترین شکل ممکن انجام دهم و چند بار هم اوت انداختم. با این حال دوست داشتم این پرتاب‌ها با گل هم همراه شود که این اتفاق رخ نداد.

امسال با این پرتاب‌ها به یکی از مهره‌های اصلی پیکان تبدیل شدی.

من سعی می‌کنم در همه مسائل خواسته‌های کادر فنی را به بهترین شکل ممکن اجرا کنم. نه تنها در پرتاب اوت بلکه سعی می‌کنم در همه زمینه‌ها برای تیمم مفید باشد.

شرایط پیکان امسال در خط دفاعی نیز نسبت به فصل قبل خیلی بهبود یافته. نظر تو در این باره به عنوان یکی از بازیکنان اصلی خط دفاع پیکان چیست؟

با حضور مهدی تارتار امسال شرایط تیم ما خیلی بهتر شده است و امیدوارم که بتوانیم همین روند خوبمان را حفظ کنیم.

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی