|

آفاقی:راه حل مشکل ماشین سازی دست خودمان است

اکبر آفاقی هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان و مربیان این تیم باید جلوی سقوط ماشین‌سازان به لیگ دسته اول را ب…

لینک کوتاه کپی شد

اکبر آفاقی درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع یک فوتبال خوب را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشتیم، خصوصاً در نیمه دوم که حتی به گل تساوی هم دست پیدا کردیم. حق ما در این بازی باخت نبود. در خیلی از بازی‌های دیگر هم این شرایط برای ما ایجاد شده که با کم‌تجربگی امتیاز از دست دادیم.

وی در مورد اعتراض بازیکنان ماشین‌سازی به عدم انجام بازی جوانمردانه توسط پرسپولیس و اینکه پرسپولیسی‌ها عقیده داشتند بازیکنان ماشین‌سازی قصد وقت‌کشی داشتند، تصریح کرد: بازیکن ما مصدوم شده بود و بازیکنان پرسپولیس می‌توانستند توپ را به بیرون بزنند که این کار را انجام ندادند. آنها هم وقتی تیم‌شان جلو بود در چند صحنه خود را زمین انداختند.

هافبک تیم فوتبال مشین‌سازی تبریز راجع به وضعیت نامطلوب تیمش در لیگ امسال و اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را اولین گزینه سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند، تصریح کرد: می‌دانیم که وضعیت‌مان نامناسب است، ولی باور کنید که حق ما قرار گرفتن در رده آخر جدول نیست. در خیلی از بازی‌ها نمایش خوبی داشتیم و باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: ما برابر تیم‌های پرقدرت و مدعی لیگ از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم، ولی متأسفانه خوب امتیاز نگرفتیم. حالا هم جز خودمان هیچکس نمی‌تواند به ماشین‌سازی کمک کند. امیدوارم تیم برای نیم‌فصل دوم تقویت شود تا با شرایط بهتری لیگ را ادامه دهیم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی