|

اسدی و پاکدل در کنار دایی و خلیلی

تیم پرسپولیس

رضا اسدی و حامد پاکدل با گلزنی به فولاد در کنار علی دایی، محسن خلیلی، شجاع خلیل‌زاده و ... قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس لیگ بیست و یکم را با برتری 3 بر یک خارج از خانه مقابل فولاد آغاز کرد؛ گل‌های اول و دوم سرخپوشان پایتخت را رضا اسدی و حامد پاکدل به ثمر رساندند. دو بازیکنی که اولین فصل حضور خود در این تیم را تجربه می‌کنند. به بهانه گلزنی این دو بازیکن در هفته اول لیگ برتر، بازیکنانی که بعد از پیوستن به پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر موفق به گلزنی شده‌اند را مرور کرده‌ایم.

دایی و کاظمیان در کنار هم

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال360، پرسپولیس لیگ برتر سوم را توفانی آغاز کرد. آن‌ها در اولین بازی فصل به مصاف پگاه گیلان رفتند و موفق شدند میهمان خود را با نتیجه 8 بر 2 شکست دهند. در آن بازی علی دایی که پس از سال‌ها حضور در خارج از کشور به پرسپولیس برگشته بود، 4 گل و جواد کاظمیان هم که از سایپا راهی این تیم شده بود، 2 گل برای پرسپولیس زد.

علیزاده، بادامکی، فاطمی و خلیلی پشت سرهم  

علی علیزاده که از فجر راهی پرسپولیس شده بود، در هفته اول لیگ پنجم همراه با سرخپوشان مقابل تیم سابق خود قرار گرفت و در روز تساوی 2-2 دو تیم، گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

فصل بعد پرسپولیسی‌ها در هفته اول 3 بر 2 مقابل میزبان خود ابومسلم شکست خوردند. در آن بازی هر دو گل شاگردان مصطفی دنیزلی ترک را بازیکنان تازه‌وارد به ثمر رساندند؛ حسین بادامکی گل اول پرسپولیس را به تیم فصل قبل خود زد و فراز فاطمی هم گل دوم را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

در لیگ هفتم هم محسن خلیلی تازه‌واردی بود که درهفته اول برای پرسپولیسی‌ها گل زد. او در روز برتری 3 بر 2 این تیم در آبادان گل دوم شاگردان افشین قطبی را وارد دروازه صنعت نفت کرد.

گل‌های سه امتیازی رضایی و سید صالحی مقابل تراکتور

غلامرضا رضایی و مهدی سیدصالحی در اولین بازی فصل پرسپولیس مقابل تراکتور در اولین فصل حضورشان در جمع سرخپوشان گلزنی کردند. غلامرضا رضایی که از صبا راهی پرسپولیس شده بود، در لیگ دهم گل سه امتیازی شاگردان علی دایی را مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند. در لیگ سیزدهم هم سیدصالحی روی پاس پیام صادقیان گل برتری شاگردان دایی را در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور زد.

شجاع خلیل‌زاده هم که در لیگ هفدهم از سپاهان راهی پرسپولیس شده بود، در شروع فصل و بازی مقابل فولاد گل دوم پرسپولیس را در روز برتری 2 بر صفر این تیم به ثمر رساند.

رضا اسدی و حامد پاکدل با گلزنی مقابل فولاد، نامشان در کنار علی دایی، جواد کاظمیان، علی علیزاده، حسین بادامکی، فراز فاطمی، محسن خلیلی، غلامرضا رضایی، مهدی سیدصالحی و شجاع خلیل‌زاده قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی