|

رای کمیته استیناف در خصوص پرونده گل گهر؛ استقلال و سپاهان ضرر می کنند؟

پیش از رای نهایی کمیته استیناف در پرونده بازیکن گل گهر حواشی زیادی در این خصوص به وجود آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

کمیته انضباطی چند هفته قبل در پرونده بازیگن خارجی گل گهر رای به بازنده شدن این تیم در بازی برابر استقلال، سپاهان و پیکان داد. رایی که با اعتراض این باشگاه مواجه شد تا پرونده به کمیته استیناف برود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از همشهری آنلاین؛ امروز جلسه نهایی این کمیته در خصوص پرونده بازیکن خارجی گل گهر برگزار خواهد شد اما قبل از رای نهایی این کمیته حواشی زیادی در این خصوص به وجود آمده است. دیشب در برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی در خصوص رای کمیته استیناف بازیکن گابنی گل گهر صحبت کرد و اعلام کرد که احساس می کند رای کمیته استیناف  با رای کمیته انضباطی متفاوت است. این موضوع با واکنش تند باشگاه استقلال روبه رو شد و آبی ها در توییتی مجری برنامه فوتبال برتر را به اطلاع داشتن از این رای و البته فضاسازی برای رای احتمالی است. 

4636171

بعد از این اتفاق مجری برنامه فوتبال برتر واکنشی کنایه آمیز به توییت باشگاه استقلال داشت و در ادامه برنامه‌اش با خنده ای کنایه‌آمیز گفت: «احساس می کند کمیته استیناف دقیقا رای کمیته انضباطی را تایید خواهد کرد. حالا باید ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد» میثاقی در ادامه گفت او فقط احساسش در این خصوص این پرونده را گفته است مانند هر کسی که می‌تواند نظری مخالف او داشته باشد.

برخی مدعی شده اند جریمه کمیته استیناف علیه گل گهر حتمی است اما حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف به سود ۳ باشگاه‌ دیگر نخواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی