|

رقم نجومی پورتو برای فروش مهدی طارمی؛ 600 میلیارد تمام!

مهدی طارمی خیلی زود در فوتبال اروپا توانست به چهره‌ای شناخته‌شده و درخشان تبدیل شود

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی خیلی زود در فوتبال اروپا توانست به چهره‌ای شناخته‌شده و درخشان تبدیل شود و شاید اگر زودتر راهی فوتبال این قاره می‌شد می‌توانست بازی در بهترین باشگاه‌ها را نیز تجربه کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ نمایش عالی او در پورتو باعث شده از همین حالا شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش از این تیم پرتغالی و رفتن به باشگاهی نامدارتر به‌گوش برسد. پس از اینکه در ژانویه پیشنهاد وسوسه‌کننده آرسنال مطرح شد حالا گفته می‌شود میلانی‌ها شرایط او را زیرنظر دارند و ممکن است در تابستان برای خرید او دست به‌کار شوند.

روسونری با توجه به اینکه زلاتان ابراهیموویچ احتمالا فصل آخر خود در این تیم را می‌گذراند به‌دنبال خرید مهاجمی برای پرکردن جای خالی این ستاره سوئدی است و به همین دلیل یکی از گزینه‌های اصلی آنها ظاهرا مهدی طارمی است که این روزها به مرد اول پورتو تبدیل شده است.

سایت کالچومرکاتو در خبری از تمایل روسای این باشگاه ایتالیایی برای خرید طارمی خبر داد تا سایت‌های هواداری میلان به‌سرعت به بررسی سابقه این مهاجم ملی‌پوش ایرانی بپردازند. سایت سمپرمیلان دراین‌باره نوشت: «ظاهرا میلان به‌سراغ مهدی طارمی، مهاجمی ایرانی پورتو رفته و مذاکراتی را برای خرید او از این تیم پرتغالی انجام داده است.

این تیم که درحال حاضر اولیویه ژیرو 35ساله و زلاتان ابراهیموویچ 40ساله را در ترکیب خود دارد برای کم‌کردن میانگین سنی خط حمله خود به‌دنبال نفراتی جوان‌تر است و از بین گزینه‌های مختلف طارمی را نیز مدنظر دارد. اگرچه از دیووک اوریگی به‌عنوان یکی از اهداف اصلی میلانی‌ها نام برده می‌شود اما آلیسیو لنتو، خبرنگار ایتالیایی از تماس‌های مدیران باشگاه با سران پورتو برای بررسی شرایط خرید مهاجم تیم‌ملی ایران خبر می‌دهند.

طارمی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل برابر میلان به میدان رفته و کادرفنی تیم شناخت خوبی از این مهاجم گلزن دارد. این مهاجم 29ساله در این فصل 39بازی برای تیمش انجام داده که حاصل آن 18گل زده و 16پاس‌گل بوده است.» روزنامه رکورد پرتغال هم با اشاره به ابراز تمایل میلانی‌ها برای خرید طارمی معتقد است

پورتو به پیشنهادی کمتر از 20میلیون یورو پاسخ مثبت نخواهد داد و تیم‌هایی که خواهان خرید این مهاجم گلزن هستند باید رقمی بیشتر از این را برای خرید او روی میز قرار دهند تا پورتو راضی به فروش بهترین مهاجم خود در دو فصل اخیر شود.

در چنین شرایطی حضور او در فوتبال ایتالیا می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند برای این مهاجم آماده باشد تا با فرم خوبی راهی جام‌جهانی قطر شده و ستاره ایران در این تورنمنت باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی