|

آقای گلزن در یک قدمی بارسلونا!

روبرت لواندوفسکی از پیشنهاد تمدید یکساله قراردادش راضی نیست و قصد دارد پس از هشت سال بایرن را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

«روبرت لواندوفسکی» مهاجم لهستانی و گلزن اول بایرن مونیخ، از پیشنهاد تمدید یکساله قراردادش راضی نیست و قصد دارد پس از هشت سال «باواریا» را ترک کند. امروز روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا در مطلبی به این موضوع پرداخت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ به نقل از این روزنامه، مسئولان بارسلونا برای تقویت پروژه جدید خود با هدایت «ژاوی اِرناندس» قصد دارند یکی از مهاجم‌های سطح اول فوتبال دنیا را به خدمت بگیرند. اولویت اول بارسایی‌ها تمرکز روی خرید «ارلینگ هالند» نروژی بود اما پس از انجام مذاکرات اولیه مسئولان بارسا به این نتیجه رسیدند که رقابت با توان مالی تیم‌هایی همچون منچسترسیتی یا رئال مادرید بسیار سخت خواهد بود. خوان لاپورتا به شدت به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ است و امروز نزدیک‌ترین گزینه کسی نیست جز لواندوفسکی لهستانی. مهاجمی که از شرایط خود در بایرن مونیخ راضی نیست و از طریق وکیل و مدیر برنامه‌های خود تمایلش برای پیوستن به بارسلونا را اعلام کرده است.

به گفته «اسپورت» لواندوفسکی تمام تلاش خود را برای جدایی از بایرن مونیخ و پیوستن به بارسلونا به کار خواهد گرفت. مسئولان بارسلونا از دی ماه گذشته و پس از پیشنهاد وکلای لواندوفسکی، ارزیابی ابتدایی برای جذب این بازیکن را آغاز کردند. «لِوا» پس از روبرو شدن با پیشنهاد تمدید یکساله قرارداد از سوی بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده که دورانش در این باشگاه آلمانی به پایان رسیده است.

مسئولان بارسلونا که از این موضوع با خبر هستند طی هفته‌های گذشته سرعت بیشتری به مذاکرات با وکلای کاپیتان تیم ملی لهستان داده‌اند و تنها یک موضوع وجود دارد که پیشنهاد اصلی بارسلونا را همچنان متوقف نگه داشته است؛ مشخص شدن تکلیف ارلینگ هالند! به گفته برخی رسانه‌های کاتالونیا، پس از اینکه بارسلونا تحت هدایت ژاوی موفق شد رئال مادرید را در سانتیاگوبرنابئو با نتیجه 4-0 تحقیر کند، هالند در تصمیم قطعی خود برای پیوستن به جمع کهکشانی‌ها مردد شده و ممکن است تا پایان ماه جاری تصمیم تازه‌ای بگیرد. بنابراین اگر در تصمیم نهایی هالند نامی از بارسلونا وجود نداشته باشد، آبی و اناری‌ها به طور ویژه برای به خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی اقدام خواهند کرد.

مهمترین شرط لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا پیشنهاد قراردادی طولانی مدت بین 3 تا 4 فصل است و از سوی دیگر متقاعد کردن مسئولان بایرن مونیخ برای تعیین پایین‌ترین قیمت ممکن برای این مهاجم، درخواست مسئولان بارسلونا از وکلای «لِوا» خواهد بود. در حال حاضر یک سال از قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ باقی مانده و باواریایی‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند رقمی کمتر از 65 میلیون یورو را بابت فروش یکی از بهترین مهاجم‌های تاریخ خود دریافت کنند. مشکلی که مسئولان بارسلونا اعتقاد دارند با گنجاندن یک بازیکن جوان در معامله، می‌توانند آن را تا حدودی بر طرف کنند. بایرن مونیخ در حال حاضر به «سرجینو دِست» مدافع 21 ساله و آمریکایی بارسلونا علاقه نشان داده است و همین موضوع می‌تواند رقم 65 میلیون یورو درخواستی را تا میزان قابل توجهی کاهش بدهد.

ژاوی اِرناندس به سبک بازی لواندوفسکی علاقه دارد. مربی جوان آبی و اناری‌ها به دنبال مهاجمی است که به ثمر رساندن حداقل 20 گل در فصل را برای او تضمین کند و «لِوا» که سالهاست در بوندس‌لیگا آقایی کرده به نظر بهترین گزینه فعلی برای تیم ژاوی است. پیش از این بارسلونا به جذب «محمد صلاح» مصری نیز علاقه نشان داده بود اما به نظر می‌رسد جدا کردن این مهره تاثیر گذار از «آنفیلد» کاری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی