|

جدایی ستاره باتجربه از منچسترسیتی تایید شد

فرناندینیو، کاپیتان منچسترسیتی از سختی‌های رویارویی با اتلتیکو مادرید در زمین این تیم آگاه است.

لینک کوتاه کپی شد

در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب منچسترسیتی مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ منچسترسیتی در دیدار رفت توانست اتلتیکو مادرید را 1-0 در اتحاد شکست دهد و الان دست بالاتر را برای صعود دارد. به گزارش منچسترایونینگ نیوز، فرناندینیو هافبک 36 ساله برزیلی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیکو مادرید گفت:

بازی با اتلتیکو مادرید سخت خواهد بود چون این یک دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. آن‌ها همه پشت توپ قرار می‌گیرند و خیلی خوب دفاع می‌کنند. بازی در زمین اتلتیکو متفاوت خواهد بود؛ باید آماده باشیم و فرصت‌های گلزنی بسازیم. نباید تحریک شویم بلکه باید روی فوتبال تمرکز کنیم. باید با داشتن توپ، به حریف ضربه بزنیم. جو واندامتروپولیتانو خصمانه خواهد بود و در یک مسابقه حذفی، هر چیزی می‌تواند رخ دهد. لیگ قهرمانان، معتبرترین تورنمنتی است که در آن حضور داریم؛ قهرمانی در این تورنمنت ساده نیست اما یک شانس دیگر داریم و تلاش‌مان را خواهیم کرد. 

قرارداد فرناندینیو با منچسترسیتی در پایان فصل به اتمام می‌رسد. او در خصوص نقش کنونی‌اش در منچسترسیتی و جدایی‌اش از این تیم گفت: 

 امیدوارم برابر اتلتیکو بازی کنم؛ من در هر جلسه تمرینی در دسترس و آماده هستم. مثل فصل گذشته، خیلی بازی نمی‌کنم اما تا جایی که بتوانم به بازیکنان تیم کمک می‌کنم؛ گاهی اوقات درون زمین و گاهی اوقات بیرون زمین. از بازی نکردن متعجب نیستم. ترکیب تیم عالی است. پس از فصل 19-2018، نقش من در منچسترسیتی تغییر کرد؛ با بالا رفتن سن، ریکاوری سخت‌تر می‌شود اما در هر حال من در اختیار تیم هستم. می‌خواهم فصل آینده به شکل منظم بازی کنم، بنابراین قطعا به برزیل بازخواهم گشت. همراه با خانواده‌ام این تصمیم [جدایی از منچسترسیتی] را گرفته‌ام. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی