|

افشاگری علیه پیکه ادامه دارد

به نظر می رسد جرارد پیکه قصد داشته با پا در میانی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در تیم المپیک اسپانیا برای توکیو حضور داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پیش بود که نشریه ال کانفیدنشیال با افشای چند فایل صوتی از نقش جرارد پیکه ، مدافع بارسلونا در انتقال سوپرکاپ اسپانیا به عربستان و سود بردن این بازیکن از این اتفاق پرده برداشته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا این نشریه به تازگی فایل های صوتی جدیدی از گفتگوی پیکه با لوئیس روبیالس منتشر کرده است که طی آن مدافع بارسلونا از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می خواهد تا به او کمک شود به تیم المپیک اسپانیا دعوت شود و در توکیو بازی کند.

در این فایل صوتی شنیده می شود که پیکه از روبیالس می خواهد این فرآینده به طور مخفیانه پیگیری شود تا سایر بازیکنان نیز چنین درخواستی نکنند. گویا پیکه خبر داشته که سرخیو راموس، مدافع وقت رئال مادرید نیز تمایل دارد در المپیک به میدان برود. در فایل افشا شده آمده است:

روبی، می خواهم با مربی حرف بزنی و این را مخفی نگه داری. اگر این خبر درز کند، سایر بازیکنان بزرگسال نیز می خواهند به المپیک بروند و این موضوع برای مربی دردسرساز می شود. این موضوع بین خودمان باشد و وقتی به مادرید آمدم در موردش صحبت می کنیم. نمی دانی چقدر دوست دارم در المپیک بازی کنم. تیم زیر 21 سال فوق العاده است. بازی آنها مقابل لهستان را دیدی؟ باید این موضوع را مخفی نگه داری. می توانیم با مربی صحبت کنیم. چون این اتفاق مرا خیلی خوشحال می کند.

در بخش دیگری از فایل پیکه از روبیالس در مورد حضور راموس در تیم المپیک سوال می کند و روبیالس اگر چه در ابتدا اظهار بی خبری می کند اما بعد از پیگیری می گوید:

جری، چیزی که در مورد راموس گفتی به نظر درست است چون گفته اند می خواهد با من صحبت کند.

لازم به ذکر است در نهایت نا پیکه و نه راموس به تیم المپیک اسپانیا دعوت نشدند و البته برگزاری المپیک نیز یک سال به تعویق افتاد و سرمربی تیم المپیک ترجیح داد سبایوس، آسنسیو و  مرینو را به عنوان بازیکنان بزرگسال به تیم المپیک دعوت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی