|

حامد پاکدل و علیرضا ابراهیمی دو معمای حل نشده در پرسپولیس گل محمدی!

دو بازیکن پرسپولیس بیش از بقیه درتلاش برای جلب نظر سرمربی و حضور در ترکیب اصلی هستند

لینک کوتاه کپی شد

وضعیت حامد پاکدل و علیرضا ابراهیمی در پرسپولیس کاملا مبهم است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، تلاش‌های حامد پاکدل و علیرضا ابراهیمی برای اثبات توانایی هایشان به یحیی گل محمدی تا به امروز بی نتیجه بوده و سرمربی پرسپولیس همچنان روی این دو بازیکن که با نظر مستقیم خودش جذب شدند و در مجموعه ماندند، نظر مثبتی ندارد.

حامد پاکدل که در نیم فصل دوم شروع رویایی داشت و در سه بازی پیاپی برای پرسپولیس گل زد، اگرچه در ادامه مصدوم شد، اما توقع داشت پس از پایان مصدومیت به ترکیب برگشته و روند گلزنی هایش را ادامه دهد. غافل از این که یک مهاجم جوان ازبک تمام حواس یحیی را به خود جلب کرده بود. مهاجمی که نه گل می زند و نه پاس گل می دهد. فقط آن قدر می دود تا خط دفاعی حریف را مشغول کند. اما سوال بی پاسخ اینجاست که حاصل این همه دوندگی تمیروف و مشغول نگه داشتن مدافعان حریف چه بوده است؟

از سوی دیگر علیرضا ابراهیمی که بسیاری از اهالی فن معتقد بودند این فصل او با توجه به قد و قامت مناسب و بازی خوانی خوبی که دارد، برگ برنده یحیی در خط دفاعی خواهد بود، در کمال تعجب و بدون هیچ توضیح فنی به نیمکت و سکو پیچ و مهره شد تا به امروز.

علیرضا ابراهیمی آن قدر به بازی گرفته نشد تا پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی نام او به همراه سیدجلال حسینی بیش از بقیه بازیکنان شنیده شود و البته باز هم این سوال بی جواب که دلیل نیمکت نشینی این دو مدافع چیست. البته که یحیی معتقد است این دو مدافع تیم را عقب نگه می دارند اما سوال بی پاسخ همچون بازی دادن به تمیروف اینجاست که حاصل بازی دادن به نفراتی چون نعمتی و هنانوف و بقیه مدافعان سرعتی پرسپولیس که تیم را جلو می برند چه بوده است؟

تمام این سوال هایی که همواره بی پاسخ مانده اند و البته انتقادهای زیادی که مطرح شده به خودی خود این توقع را ایجاد کرده که در تمرینات باقی مانده تا روز بازی با پیکان، یحیی و دستیارانش نگاه خریدارانه تری نسبت به علیرضا ابراهیمی و همین طور حامد پاکدل و همین طور بقیه بازیکنانی که خوب بازی می کنند و نیمکت نشین هستند، داشته باشند.

توفعی که انگیزه های این بازیکنان را بالا برده به گونه ای که شاهدین تمرین گواهی می دهند بازیکنانی چون علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، علی شجاعی و ... تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند برای بازی با پیکان فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشند.

حال باید منتظر بود و دید این فرصت به آن ها داده خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی