|

استفاده تاکتیکی استقلال از دیدارهای دوستانه

استقلال که در دیدارهای اخیر با مشکل گلزنی روبه‌رو بود، در دو بازی دوستانه خود 10 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

هرچقدر که استقلال در دیدارهای گذشته اش در لیگ برتر و جام حذفی نتوانسته بود دروازه رقبا را باز کند، در دو دیدار دوستانه قبلی خود موفق شد 10 بار دروازه حریفانش را باز کند تا اینگونه شاگردان مجیدی به روند گلزنی بازگردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از دیدار برابر صنعت تاکنون استقلال در 4 دیدار گذشته خود تنها 2 بار موفق به گلزنی شده است. ضربه سر امیرحسین حسین زاده برابر صنعت نفت و تکرار همین نوع گلزنی مقابل پرسپولیس، گل های آبی پوشان در دیدارهای قبلی بوده و این فقر گلزنی باعث شده بود تا هواداران استقلال نگران ادامه فصل باشند.

با این وجود، فرهاد مجیدی برای افزایش آمادگی شاگردانش و همچنین بازگشت آنها به روند گلزنی، چند دیدار دوستانه را برای تیمش تدارک دید و تا به اینجای کار نیز برگزاری این بازی ها کاملا نتیجه بخش بوده است.

آبی ها در دیدار اول خود برابر تیم امیدهای استقلال موفق شدند با نتیجه 6 بر یک به پیروزی دست پیدا کنند. هر چند که سطح کیفی دو تیم قابل مقایسه نیست اما شاگردان مجیدی روز گذشته به مصاف فجرسپاسی نیز رفتند و حریف لیگ برتری خود را با 4 گل شکست دادند.

استقلال در شرایطی با این نتیجه از سد فجر عبور کرد که دیدار رفت دو تیم در شیراز با تساوی یک – یک به پایان رسید و در مسابقه برگشت نیز شاگردان مجیدی با تک گل جعفر سلمانی از سد حریف خود عبور کرده بودند و این مسئله نشان می داد که فجر در لیگ برتر حریف آسانی برای آبی پوشان نبوده است.

با این حال، استقلال ضمن کسب یک پیروزی پر گل و روحیه بخش برابر فجرسپاسی، توانست در دو دیدار گذشته خود 10 بار دروازه حریفان را باز کند و این مسئله می تواند روحیه از دست رفته مهاجمان تیم را پیش از بازی با سپاهان برگرداند.

البته استقلالی ها روز جمعه در سومین و آخرین بازی دوستانه خود به مصاف هوادار می روند و باید دید شاگردان مجیدی در تقابل با تیم خوب رضا عنایتی چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد. استقلال سپس در تاریخ 14 اردیبهشت به مصاف سپاهان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی