|

پیشنهاد نجومی سیتیزن ها ارلینگ هالند را وسوسه کرد!

ارلینگ هالند مهاجم 21 ساله نروژی دورتموند با منچسترسیتی به توافق کامل رسیده و از همین تابستان به جمع سیتیزن‌ها خواهد پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

خبرها از توافق نهایی بین سیتی و هالند و اعلام رسمی آن تا پایان این هفته حکایت دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، رسانه «The Athletic» در گزارشی اعلام کرد ارلینگ هالند مهاجم 21 ساله نروژی دورتموند با منچسترسیتی به توافق کامل رسیده و از همین تابستان به جمع سیتیزن‌ها خواهد پیوست.

در طرف مقابل مالکان منچسترسیتی نیز به دورتموند اعلام کرده‌اند هیچ مشکلی با پرداخت بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد پدیده نروژی نداشته و به زودی این کار را انجام می‌دهند. اتفاقی که می‌تواند باعث اعلام رسمی خبر انتقال هالند به سیتی در همین هفته شود.

یک تصمیم سخت

ارلینگ هالند ماه‌های اخیر را با شنیدن پیشنهادها مختلف از باشگاه‌های بزرگ اروپا پشت سر گذاشته است. رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن مشتری‌های مهم هالند بودند که پیشنهادات متفاوتی را به این بازیکن ارائه دادند. سه باشگاه رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا به دلیل درخواست‌های مالی بالا از سوی این بازیکن نروژی، از رقابت برای جذب او کناره‌گیری کردند. در سوی دیگر این بازیکن تمایلی به پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن نیز از خود نشان نداد. مهمترین دلیل این عدم علاقه را می‌توان حضور بازیکنان بزرگ مانند مسی، نیمار و امباپه که می‌توانستند نام هالند را به حاشیه و زیر سایه خود ببرند در نظر گرفت.

با توجه به شایعه‌ها و شنیده‌ها منچسترسیتی، پیشنهاد دستمزد نجومی به همراه کار کردن زیر نظر یک اسطوره به نام پپ گواردیولا را در کنار تبدیل شدن به نقش اول پروژه جدید خود برای قهرمانی در اروپا به هالند و پدرش که نقش مدیر برنامه‌های او را دارد پیشنهاد داده و این ستاره نروژی که دلیلی برای رد کردن این پیشنهاد نداشته آن را پذیرفته است و شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که همین هفته ممکن است همه چیز نهایی شود.

هفته سرنوشت‌ساز

به گزارش اتلتیک، «سباستین کِل» بازیکن سابق و مدیر ورزشی فعلی دورتموند پیش از این اعلام کرده بود وضعیت هالند به زودی مشخص خواهد شد. او در پایان هفته گذشته طی مصاحبه‌ای با رسانه‌های آلمان اعلام کرد: «به نظرم وضعیت هالند تا هفته آینده مشخص خواهد شد». ارلینگ هالند بازی‌های بسیاری را در این فصل به دلیل مصدومیت از دست داده است اما این موضوع نیز آمارهای شگفت‌انگیز او در گلزنی را تحت تاثیر قرار نداده است. هالند در 29 بازی که این فصل در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته 28 بار دروازه حریفان را گشوده است تا نام خود را به عنوان یک قاتل بزرگ در محوطه جریمه، همچنان برای سایر تیم‌ها ترسناک نشان بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی