|

رونالدو همچنان بدون مشتری؛ اتلتی، کریس را نمی‌خواهد!

هواداران اتلتیکومادرید در توییتر مخالفت جدی‌ با جذب رونالدو را اعلام کردند.

لینک کوتاه کپی شد

مندس دست‌بردار نیست و می‌خواهد به هر قیمت ممکن موکل معروف و بزرگش را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ و به بروز رسانی رکوردهایش کمک کند. مدیر برنامه کریستیانو رونالدو این روزها دوست و دشمن را به چشم مشتری می‌بیند و تور اروپا گردی‌اش برای یافتن یک تیم مقصد که در لیگ قهرمانان حاضر است، ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ در همین راستا از اتلتیکومادرید به عنوان یکی از گزینه‌های انتقال رونالدو یاد شده و گفته می‌شود مندس موکلش را به تیم دیگو سیمئونه هم پیشنهاد داده است؛ همان تیمی که بخش بزرگی از تلخ‌ترین لحظات سال‌های اخیرش به دست کریستیانو رونالدو به رشته تحریر درآمد. در این میان گویا هواداران اتلتیکو نمی‌توانند رونالدو را به چشم دوست و در پیراهن تیمشان تماشا کنند. آن‌ها حتی اگر درخشش رونالدو در مقابل اتلتیکومادرید و ناکام ماندن‌های متعددشان در برابر تیم‌های رونالدو را از یاد ببرند، واکنش تحقیرآمیز او در پیراهن یوونتوس به حرکت سیمئونه را بعد از هت‌تریک مقابل اتلتیکومادرید از یاد نخواهند برد.

همه مشتری هستند مگر اینکه خلافش ثابت شود!

تقریبا تیم بزرگ و صاحب‌نامی نمانده که مندس رونالدو را به آن تیم پیشنهاد نداده باشد. فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد و مدیر برنامه‌اش می‌خواهند به هر قیمت ممکن روند حضور رونالدو در لیگ قهرمانان را حفظ کنند و برای این هدف حتی خصومت‌های قدیمی و خاطرات تلخ را هم نادیده می‌گیرند. در حقیقت برای مندس همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان مشتری رونالدو هستند؛ مگر اینکه خلاف این موضوع به اثبات برسد! این تئوری در مورد «روخی بلانکو» هم صدق می‌کند و رونالدو که زمانی قاتل سریالی تیم‌ اتلتیکو مادرید به شمار می‌رفت، اکنون به کار کردن زیر نظر سیمئونه هم بی‌میل نیست. 

نه به رونالدو، صدای واحد اتلتیکو

یک ارتش بزرگ گوشی به دست در توییتر نمی‌خواهد دشمن قدیمی را دوست قلمداد کند و رابطه مخدوش رونالدو با هواداران اتلتیکو، امروز و در این بزنگاه کار خودش را کرد. هواداران تیم قرمز و سفیدپوش شهر مادرید با راه‌اندازی هشتگ «مقابله با رونالدو» یا «نه به رونالدو» مخالفت قاطعشان با پیوستن این بازیکن را اعلام کردند و کار را برای انتقال فوق‌ستاره پرتغالی به مادرید دشوار و شاید غیرممکن جلوه دادند. شاید دیگو سیمئونه بدش نمی‌آمد کسی را که نمی‌تواند شکست دهد در تیمش داشته باشد اما سیمئونه بارها به حامیان تیمش ثابت کرده کنار آن‌هاست و بعید است سرمربی موفق آرژانتینی در این مناقشه در طرف مقابل هواداران اتلتیکو بایستد. هر چه هست، مندس و رونالدو با این غوغای توییتری باید قید بازگشت به شهر مادرید را بزنند و اتلتیکو را از لیست پیگیری‌های روزانه‌ خودشان خارج کنند.

آینده رونالدو، کاملا نامعلوم

صبر اریک تن‌هاخ در حال لبریز شدن است و آخرین مصاحبه او در مورد رونالدو به آرامی و دوستی مصاحبه‌های قبلی نبود. مرد هلندی نیمکت منچستریونایتد در حالی که عنوان کرده بود روی حضور رونالدو حساب کرده در هیچ یک از دیدارهای پیش‌فصل این بازیکن را در اختیار نداشته و رفته رفته می‌رود  باور کند باید فصل را بدون او شروع کند. مندس همچنان در یافتن تیم ناکام است و منچستر هم موضع جدیدی اتخاز نمی‌کند. 37 سالگی سال پرافتخاری برای مرد پرتغالی نبود و به جای افتخار، حواشی هستند که دور و بر شماره 7 محبوب دنیای فوتبال پرسه می‌زنند.

مشکل اینجاست که اکثر مشتریان مورد نظر مندس هم چندان بی‌شباهت به اتلتیکومادرید نیستندو با تمام این تفاسیر وضعیت فصل جدید رونالدو چیزی بیش‌تر از نامعلوم است و مشخص نیست اروپا گردی‌های مندس جواب خواهد داد و یا تن‌هاخ ستاره‌اش را در اختیار می‌گیرد و منچستریونایتد کوتاه نمی‌آید. رونالدو حداقل تا اینجای کار رابطه‌اش با کادر فنی جدید منچستر را باخته و اگر قرار به پوشیدن مجدد پیراهن شماره 7 منچستر باشد، باید در همین 37 سالگی بار دیگر قابلیت‌ها و تعهدش را به اثبات برساند. اتلتیکومادرید را از لیست گزینه‌های مندس برای آینده رونالدو خط بزنید اما آینده رونالدو همچنان در هاله‌ غلیظی از ابهام و شک و تردید باقی خواهد ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی