|

بکام به دنبال رونالدو

دیوید بکام اسطوره منچستر و مالک باشگاه اینترمیامی، قصد دارد برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام کند.

لینک کوتاه کپی شد

شرایط رونالدو در منچستریونایتد باعث شده که این بازیکن همچنان در فکر ترک این باشگاه و پیوستن به تیمی دیگر باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره پرتغالی و ژرژ مندس، مدیر برنامه او، در تابستان تلاش زیادی برای جدایی از یونایتد کردند اما در نهایت موفق نشدند و او مجبور شد به حضور در اولدترافورد ادامه دهد.

اریک تن‌هاخ در چند هفته اخیر بارها تاکید کرده که روی این بازیکن حساب زیادی می‌کند اما حاضر به استفاده از او در ترکیب اصلی تیمش نیست و رونالدو به یک نیمکت‌نشین محض در این تیم تبدیل شده است که در هفت بازی گذشته لیگ برتر انگلیس تنها یک بار در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته است. 

در چند روز اخیر بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که او قصد ترک یونایتد را دارد اما هیچ باشگاهی پیشنهادی برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه ارائه نکرده و به این ترتیب، این بازیکن باید تا پایان مهلت قراردادش در تابستان 2023 در یونایتد بماند. 

حالا روزنامه سان خبر داده است که شاید انتقال به لیگ آمریکا یکی از گزینه‌های پیش روی رونالدو باشد که می‌تواند فرصت بازی بیشتری را برای این بازیکن فراهم کند. 

گفته می‌شود باشگاه اینترمیامی که بکام را به عنوان یکی از مالکان اصلی‌اش می‌بیند علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به رونالدو است. 

منابع نزدیک به رونالدو می‌گوید علیرغم علاقه او به حضور در لیگ قهرمانان، این مهاجم آماده است تا پیشنهاد اینترمیامی که حدود 37 میلیون یورو خواهد بود را بررسی کند و به آن پاسخ مثبت دهد اما باید دید که شرایط تا ژانویه به چه شکل پیش خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی