|

اولین خط خورده های لیست تیم ملی

سهرابیان و خدابنده لو دو بازیکن گل گهر توسط کی روش به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشدند تا مشخص شود که باید با جام جهانی خداحافظی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در تمرین تیم ملی با تصمیم کارلوس کی روش دو بازیکن حضور نداشتند. محمد خدابنده لو و آرمین سهرابیان که در تیم گل گهر بازی می کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ طبق توافق بعمل آمده میان کارلوس کی روش و ریکاردو ساپینتو تنها بازیکنان استقلال اجازه پیدا کردند بعد از سوپرجام به اردوی تیم ملی ملحق شوند و دیگر بازیکنان به اردوی تیم ملی ملحق شده اند و تمرینات خود را آغاز کرده اند.

عدم حضور این دو بازیکن در اردوی تیم ملی ممکن است با کسب اجازه از سوی کارلوس کی روش بوده باشد و شاید هم از اردوی تیم ملی خط خورده باشند. مدیر رسانه ای تیم ملی فعلا اظهار نظری در این باره نداشته است.

از آنجایی که همه بازیکنان اردوی قبلی به جز بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی حضور داشتند و عدم حضور بازیکنان تیم گل گهر در اردو دلیل قانع کننده ای ندارد به نظر می رسد کارلوس کی روش شاگردان امیر قلعه نویی را خط زده است. و شاید در این اردو صلاح به استفاده از این دو بازیکن ندیده است و برای اردوی بعدی آنها را دعوت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی