|

دلیل سکوت سازمان لیگ در قبال اعتراض پرسپولیسی ها چیست؟!

سکوت عجیب سازمان لیگ در قبال اعتراض گسترده پرسپولیسی ها به برنامه ریزی بازی های لیگ به نفع باشگاه سپاهان در نوع خود جالب است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل و بعد از بازی با آلومینیوم علیه برنامه ریزی سازمان لیگ به نفع یکی دو تیم خاص موضع گیری کرد و در ادامه افشین پیروانی نیز در میکسدزون صراحتا تاکید کرد چرا برنامه ریزی ها به سمت و سویی است که باشگاه سپاهان از آن سود ببرد؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ داستان از این قرار است که بازی سپاهان -  پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز 3 اسفند برگزار می‌شود. این مسابقه در حد فاصل بازی‌های هفته‌های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر برگزار خواهد شد اما سپاهان 5 روز قبل از این مسابقه در دیداری دوستانه به مصاف زنیت روسیه می رود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند ابتدا قرار بود دیدارشان مقابل سپاهان در تاریخ اول اسفند برگزار شود که برنامه را به خاطر بازی دوستانه سپاهان تغییر دادند تا پرسپولیس بین آخرین بازی اش در لیگ برتر که در هفته بیستم با تیم هوادار برگزار می کند (دوشنبه 24 بهمن) تا بازی حذفی که روز 3 اسفند برگزار می شود، 9 روز بازی نکرده و از شرایط مسابقه خارج شود.

همین موضوع محل اعتراض پیروانی در میکسدزون پس از بازی با آلومینیوم بود:

دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس قهرمان نشود. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را با 9 روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی وجود دارد؟ مگر روز قرعه‌کشی نگفتند بازی ما یکم برگزار می‌شود؟ پس چرا بازی را سوم (اسفند) گذاشتند؟ چون یک تیم می‌خواهد با سن‌پترزبورگ بازی کند؟ در کوران مسابقات چه تیمی بازی دوستانه برگزار می‌کند؟ این چه تصمیمی است که فدراسیون می‌گیرد؟

پس از صحبت های پیروانی، محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس هم به این برنامه‌ریزی اعتراض کرد:

سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است اگر تیمی غیر از سپاهان هم بود می‌گذاشتید به خاطر یک بازی دوستانه برنامه تغییر کند؟ زنیت که هیچ، اصلاً باسلونا و میلان بیایند. کجای دنیا اجازه می‌دهند که یک تیم وسط فصل بیاید و بازی دوستانه انجام دهد آن وقت تمام برنامه‌ریزی ما بر هم می‌خورد؟ این امکان برای نساجی و صنعت نفت هم مهیا بود؟ همین اتفاقات باعث می‌شود که شائبه ایجاد شود. دوستان در فدراسیون و سازمان لیگ پاسخ دهند. ما هم پیشنهاداتی داشتیم اما بنا به فشردگی لیگ نتوانستیم قبول کنیم.

جالب اینجاست درحالی که سازمان لیگ و در راس آن ها سهیل مهدی با این اعتراض ها مواجه شده اند، سهیل مهدی و هیچکدام از مسئولان سازمان لیگ پاسخی به این ابهامات نداده اند تا حرف و حدیث ها در مورد این برنامه ریزی افزایش پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی