|

هاشمی نسب محروم می شود؟

با توجه به اتفاقات رخ داده در اهواز باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی چه تصمیمی در رابطه با مربی تیم استقلال خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

اتفاقاتی که در بازی استقلال مقابل فولاد رخ داده از سوی ناظر این بازی گزارش شده است اما استعلام از فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد موضوعات به وجود آمده در این بازی آنقدر حاد نیست که منجر به محرومیت مهدی هاشمی‌نسب از حضور روی نیمکت استقلال شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ شاید بعد از دربی تصمیماتی درخصوص اتفاقات اتخاذ شود و احتمالاً جرایم مالی در نظر گرفته شود اما اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخواهد محرومیتی را برای مربی استقلال در نظر بگیرد، بسیار بعید است و پیش از دربی نیز بنا نیست اساساً دراین خصوص تصمیمی از سوی ارکان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اتخاذ شود. تنها غایب کادر فنی استقلال در دربی محمد نوازی است که در بازی با فولاد از سوی داور اخراج شد و براساس قوانین قادر به همراهی استقلال در این بازی نخواهد بود و دیگر ارکان کادر فنی کنار جواد نکونام حضور خواهند داشت. با توجه به اینکه نوازی نیست، نقش مهدی هاشمی‌نسب نیز پررنگ‌تر خواهد شد و این مربی باید بیشتر در جریان بازی به نکونام مشاوره بدهد. البته رجبی و رحمتی نیز کنار دست نکونام حضور دارند و سامره نیز به عنوان سرپرست کم تجربه در دربی‌ها ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی