|

2 ستاره سپاهان در لیست خرید فولاد؟

سرمربی فولاد برای تقویت تیمش دو مهاجم سپاهان را مدنظر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فولاد خوزستان روز گذشته (چهارشنبه) مقابل نساجی قرار گرفت و با پیروزی مقابل این تیم توانست با 15 امتیاز و آرامش بیشتر به تعطیلات نیم فصل برود.  این در حالی است که هواداران از عملکرد این تیم رضایت ندارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مارتینس در نشست خبری  بعد بازی تیمش در هفته پانزدهم، پیرامون تقویت و لیست خروجی تیمش، عنوان کرد: «باشگاه مطمئناً تیم را  تبه صورت خیلی جدی تقویت خواهد کرد. روز آینده لیست خروج را (به باشگاه) ارائه می‌دهیم. هر چند فولاد پیش از پایان نیم فصل 2 بازیکن جوان آکادمی این تیم را جذب کرد. اما به دنبال بازیکنان دیگری برای تقویت خط آتش تیم خود است.»

در چنین شرایطی  که خط حمله فولاد در نیم فصل اول لیگ برتر تنها 6 گل به ثمر رسانده،  قصد سرمربی اسپانیایی برای تغییرات در خط آتش جدی‌تر است. محمدعباس‌زاده و گادوین منشا دو مهاجم این تیم در مسیر خروج قرار دارند. البته جدایی عباس‌زاده  مسئله جدیدی نیست و با توجه به شرایط پیش آمده از قبل می‌شد  حس کرد که این بازیکن رفتنی است.

با توجه به شرایط لیگ برتر و سختی انتقال مهاجم در نیم فصل، کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر در لیست جذب فولاد قرار دارند. از این جمع طبیعتاً با توجه به فسخ یک طرفه قرارداد رضایی توسط سپاهان، احتمال انتقال او به جمع فولادی‌ها بیشتر است. هر چند آل‌کثیر هم با توجه به نیمکت‌نشینی‌اش در تیم مورایس تمایل زیادی برای ادامه همکاری با این تیم اصفهانی ندارد؛ ولی برای خروج ناچار به دریافت رضایتنامه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی