|

بلینگام بازی با لایپزیش را از دست داد؟

سرمربی لایپزیش یک زمان سرمربی بلینگام بود و به خوبی با روحیات ستاره رئال مادرید آشنایی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در جریان دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های لایپزیش و رئال مادرید در استادیوم ردبول آرنا (23:30 به وقت ایران) مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مارکو روزه، سرمربی لایپزیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت بازیکنانش صحبت کرد. روزه یک زمان هدایت دورتموند را بر عهده داشت، تیمی که جود بلینگام، ستاره مصدومِ رئال مادرید هم در آن حضور داشت و به همین دلیل میان این دو نفر، شناخت متقابل وجود دارد. 

بلینگام مصدوم نیست! 

خبر مصدومیت جود بلینگام را باور نمی کنم، مگر این که بازی فردا شروع شود و ببینم که او در استادیوم حضور ندارد! من جود را می شناسم، او برای بازی کردن در یک بازی لیگ قهرمانان دست به هر کاری می زند. فعلا باید صبر کنیم. یک سال سرمربی او بودم، جود پسر فوق العاده ای است که ذهنیت شگفت انگیزی دارد و البته حرکاتش هم بسیار خوب و مفید هستند. اگر او بازی نکند، براهیم دیاز هست و شاید هم خوسلو با خط حمله سه نفره به کار گرفته شود. 
جود بلینگام و مارکو روزه

مقابل وینیسیوس کار ساده ای نداریم

مهار وینیسیوس جونیور؟ او هم می تواند وسط بازی کند و هم در کناره های زمین. وینسیوس دوست دارد توپ زیر پایش باشد، توانایی دریبل زدن دارد و عطش گلزنی اش هم سیری ناپذیر است. دفاع کردن و مهار او اصلا آسان نیست. با این حال نباید تمرکزمان فقط روی وینیسیوس باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی