|

وستهام – لیورپول‌؛ دعوا سر پیچ چهارم جدول

لیورپول نمی‌خواهد از بالانشینان عقب بماند و در دومین بازی متوالی در لندن نیاز به کسب 3 امتیاز دارد. آن ها نمی خواهند فاصلشان زیاد شود.

لینک کوتاه کپی شد

امشب از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های وستهام و لیورپول با هم در لندن مصاف خواهند کرد. لیورپولی‌ها با ۳۷ امتیاز در مکان چهارم جدول هستند و وستهامی‌ها با ۳۵ امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند. فاصله ۲ امتیازی به احتمال زیاد جایگاه این تیم‌ها را در پایان بازی تغییر خواهد داد.

وستهام

با ولخرجی تیم‌های بزرگ جزیره و همچنین دست به جیب شدن تیم‌هایی همچون تاتنهام و اورتون هیچ‌کس توقع نداشت وستهام خودش را به بالای جدول برساند. رتبه پنجم و نزدیکی به جمع چهار تیم برای تیمی که دیوید مویس آن را بدون هزینه‌های گزاف مدیریت می‌کند کاری بسیار قابل تقدیر است. آنها برای اولین بار در تاریخ خود موفق شدند ۶ مسابقه از سال جدید میلادی را با برد پشت‌سر بگذارند. مویس هم در حال بالا بردن توقعات وستهام است و هم اینکه دوباره دارد خودش را پروموت می‌کند تا یک‌بار دیگر فرصت نشستن روی نیمکت تیم‌های درجه یک را پیدا کند. با وستهم می‌شود آرزوهای سرمربی و هواداران را باهم برآورده کرد. قبل از برد لیورپول مقابل تاتنهام، تیم وستهم برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ به بعد در رتبه‌ای بالاتر از لیورپول در جدول قرار داشت. حالا مویس دوباره این شانس را دارد که تیمش را بالاتر از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس قرار دهد.

لیورپول

بیش از آنچه انتظار می‌رفت طول کشید اما لیورپول پنج‌شنبه شب با بازگشت متقاعدکننده در ورزشگاه تاتنهام اولین پیروزی در لیگ برتر در سال جدید را به دست ‌آورد. پیروزی در شمال لندن تیم یورگن کلوپ را به جمع چهار تیم برتر برگرداند و حالا نوبت به یک لندنی دیگر است. لیورپول از رقیب اصلی خود منچسترسیتی که مدعی قهرمانی است، عقب مانده و هر اشتباهی در روز یک‌شنبه احتمالاً امیدهای آنها برای موفقیت در دفاع از عنوان خود را از بین خواهد برد. اگرچه بازی ساده‌ای در لندن انتظار کلوپ را نخواهد کشید اما برد در این مسابقه می‌تواند شروعی برای حمله به عنوان قهرمانی جزیره باشد.

مصدومان و محرومان

لیست مصدومان لیورپول در خط دفاع با حضور جوئل ماتیپ، فابینیو، ویرجیل فان دایک و جو گومس پر است. دیگو ژوتا و نبی کیتا را هم به غایبان لک‌لک‌ها اضافه کنید. در تیم مویس هم آرتور و راندلف مصدومان وستهام را تشکیل می‌دهند. هواداران هم منتظر رونمایی از جسی لینگارد بازیکن قرضی وستهام هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

وستهام: فابیانسکی، کوفال، داوسون، اوگبونا، سوجوک، کرسول، بنرهما، رایس، بوون، فورنالس و آنتونیو

لیورپول: آلیسون، آرنولد، فیلیپس، هندرسن، رابرتسون، جونز، تیاگو، واینالدوم، صلاح، فیرمینو و مانه

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی