|

مشت‌های گره کرده؛ حالا فرهاد مجیدی

پیروزی استقلال برابر گل گهر آن قدر برای تیم و فرهاد مجیدی حیاتی بود که سرمربی استقلال در واکنش به گل‌هایی که تیمش زد مشت هایش را گره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اگر گل گهر در این بازی پیروز می‌شد به دو امتیازی استقلال می‌رسید، اما اکنون و با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد استقلال ۸ امتیاز از گل گهر فاصله گرفته است. این بدین معنی است که گل گهر و امیر قلعه نویی دیگر جایگاه استقلال را در سکوی سومی تهدید نخواهند کرد.

یکی از علت مشت‌های گره کرده‌ی فرهاد مجیدی می‌تواند ناشی از فشاری باشد که در هفته‌های اخیر و به خاطر مشکلات استقلال متحمل شده؛ تا جایی که برخی از مدیران دولتی در برابر انتقاد‌های او موضع منفی گرفتند و این موجب شد تا شایعاتی مبنی برای جدایی او از استقلال هم به گوش برسد. از سویی امیر قلعه نویی همواره یکی از مربیانی است که در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها بازگشت او به اردوی تیم آبی مخابره شده و اینبار هم از این قاعده مستثنی نبوده و این پیروزی می‌تواند سند بقای فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم آبی باشد.

شادی فرهاد مجیدی در این بازی و مشت‌های گره کرده‌ی او از جنس خاص بود. فریاد‌هایی که از اعماق وجود بیرون می‌آمد و در مواجه با مشکلاتی بود هنوز که هنوزه گریبانگیر آن است تا جایی که مجبور شده خود برای باز کردن گره‌های استقلال دست بکار شود. فرهاد که یک بار با تلخی اردوی تیم آبی را ترک کرد این بار می‌خواهد پایان خوبی در تیم آبی داشته باشد؛ و این بار به درستی به این نتیجه رسیده راه نجات تیم آبی نتیجه گیری در زمین بازی است. این نتایج آینده را برای فرهاد مجیدی و استقلال روشن‌تر خواهد کرد.

راه عبور از این بحران نتیجه است و همین و بس. ایستادن در برابر مشکلات و تسلیم شدن نسخه‌ای نیست که فرهاد مجیدی برای خود پیچیده باشد. او می‌خواهد باز هم مشت هایش را گره و فریادی از درون سر دهد. با ادامه‌ی این روند سرانجام فریادرسی برای استقلال هم پیدا خواهد شد. تیمی که اعضای هیات مدیره اش می‌روند و می‌آیند و الان کمتر از دو نفر و نصفی هستند!

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی