|

الیکا عبدالرزاقی در دورهمی و ماجراهای جذاب زوجی!

الیکا عبدالرزاقی در دورهمی به همراه امین زندگانی حاضر شد و با مهران مدیری به گفتگو نشستند. امین زندگانی که بعد از برگزاری چالش رقص بعید به…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الیکا عبدالرزاقی در دورهمی به همراه امین زندگانی حاضر شد و با مهران مدیری به گفتگو نشستند. امین زندگانی که بعد از برگزاری چالش رقص بعید به نظر می رسید به صدا و سیما برگردد اما همراه با همسرش الیکا عبدالرزاقی آمد و در مورد چالش رقص در دوران کرونا توضیحاتی داد.

در ادامه الیکا عبدالرزاقی در دورهمی به خاطرات ازدواجش و زندگی شخصی وحوادثی مثل زلزله اخیر پرداخت.

الیکا عبدالرزاقی در دورهمی و ماجراهای جذاب زوجی!

الیکا عبدالرزاقی در دورهمی و حضور امین زندگانی

زوج هنرمند موفق ایران یعنی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی امشب _پنجشنبه ۲۲ خردادماه_ ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شدند و به سوالات او پاسخ دادند.

این زوج بازیگر هر کدام راه بازیگری را از تئاتر آغاز کردند و سپس به عرصه تلویزیون و سینما وارد شدند. آن‌ها در آثاری چون "آهوی پیشونی سفید" با هم هم‌بازی بودند و به صورت جداگانه نیز آثار مهمی دارند.

جدیدترین اثری که الیکا عبدالرزاقی در آن ایفا نقش کرد، سریال سرباز بود. این بازیگر همچنین در آثار شاخصی چون دندان آبی نیز حضور داشته است، اما بیشتر به خاطر بازی در آثار مهران مدیری شناخته می‌شود. عبدالرزاقی با مدیری در سریال‌های قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه و فصل اول برنامه دورهمی همکاری داشته است.

امین زندگانی نیز کارنامه پر و پیمانی در عرصه بازیگری دارد، او با بازی در مختارنامه، شاهگوش و پرستاران به شهرت رسید. با این حال اهل هنر او را با بازی‌های درخشان در تئاتر به یاد می‌آورند.

گفتنی است که بازپخش این قسمت از دورهمی در روز جمعه ساعت ۶و۱۱ صبح و ۱۷ پخش خواهد شد.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 1358 در شهر رامسر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. الیکا عبدالرزاقی دانش‌آموخته آموزشگاه هنری سمندریان و دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. الیکا عبدالرزاقی دو برادر دارد و مادرش سوسن فلکی مقدم می باشد ، وی پدرش را در 11 سالگی در زلزله رودبار از دست داده است. الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در سال ۱۳۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند. داستان آشنایی الیکا عبدالرزاقی و همسرش به یک تله فیلم، بر می گردد. آنها در مورد نحوه این آشنایی گفتند: در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد تا این که بعد از گذشت مدتی متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود. به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند. الیکا عبدالرزاقی دچار معلولیتی در پای راستش است که در یازده سالگی دچار یک بیماری به نام گیلن باره می شود و بدنش از کمر به پایین فلج شد و پای راستش برنگشت ولی پای چپ برگشت. الیکا عبدالرزاقی دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده و فعالیت در تلویزیون را از سال 77 و بازی در سریال گمشده مسعود نوابی آغاز کرد. الیکا عبدالرزاقی همزمان با ورود به تلویزیون در اولین کار تئاترش با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان فعالیت می کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی