|

5 ماه زندان ترانه علیدوستی برای توهین به ناجا

ترانه علی‌دوستی باشکایت معاونت حقوقی وامور مجلس ناجا به 5 ماه زندان محکوم شد. اتهامش توهین به نیروی‌ انتظامی است. موضوع شکایت ناجا، بازنشر…

لینک کوتاه کپی شد

منبع: توییتر گیسو فقفوری، خبرنگار شرق: ترانه علیدوستی، بازیگر سینما به اتهام «توهین به نیروی انتظامی» به پنج ماه زندان که به مدت دو سال به حالت تعلیق درآمده محکوم شد. گیسو فغفوری، خبرنگار روزنامه شرق با اعلام این خبر در توییترش نوشت ترانه علیدوستی با شکایت معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا به ۵ ماه زندان تا دو سال تعلیق محکوم شده است.

این خبرنگار در توییتی نوشت: «ترانه علی‌دوستی باشکایت معاونت حقوقی وامور مجلس ناجا به 5 ماه زندان محکوم شد. اتهامش توهین به نیروی‌ انتظامی است. موضوع شکایت ناجا، بازنشر فیلم برخورد مامور گشت ارشاد با یک خانم بود. او ۱۱ بهمن ۹۸ احضار شد ولی با قرار کفالت آزاد شد. حالا حکم حبسش ابلاغ شده که تا ۲ سال تعلیق دارد.»

5 ماه زندان ترانه علیدوستی برای توهین به ناجا

احضار و محکومیت ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی سال گذشته به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و پس از تفهیم اتهام با قرار کفالت آزاد شد. هنوز ترانه علیدوستی نسبت به این حکم واکنشی نشان نداده است. روز اول بهمن ۱۳۹۸ ترانه علیدوستی به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. در برخی خبرها آمده بود که او به دلیل فعالیت‌هایش در صفحه اینستاگرام خود احضار شده است. بااین‌حال «محمد فراهانی»، سردبیر خبرگزاری «میزان» در توییتر نوشت: «حضور ترانه علیدوستی در مرجع قضایی ارتباطی با موضوعات اخیر ندارد.» فراهانی گفت دلیل احضار این بازیگر پرونده‌ای است که از سال ۱۳۹۶ با شکایت پلیس علیه او در جریان بوده است. 5 ماه زندان ترانه علیدوستی برای توهین به ناجا خبرگزاری پانا در خبری با اشاره به توییت سردبیر خبرگزاری مزان در تاریخ دوم بهمن ماه نوشته بود : «اگر محتوای توئیت سردبیر خبرگزاری میزان درست باشد، احتمالا پرونده ترانه علیدوستی مربوط به توئیت‌هایی است که او با انتشار فیلمی از نحوه خورد چند پلیس با افراد ، نسبت به این رفتار پلیس به شدت اعتراض و آن را خشونت‌آمیز قلمداد کرد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی