|

کرونا ازدواج کودکان در هند را به شدت بالا برده است

خانواده ها بدون نیاز به سالن های عروسی یا اجتماعات بزرگ ، از محدودیت های قرنطینه برای برگزاری مراسم کم هزینه استفاده می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

1-یک مسئول حمایت اجتماعی گفت: «کووید-19 زمینه مطلوبی را برای رشد این شرارت اجتماعی فراهم کرده است.»

2- گزارش یونیسف در سال 2019 حاکی از آن است که یکی از سه کودک متاهل در سراسر جهان در هند زندگی می کنند. از 223 میلیون کودک متأهل ، 102 میلیون قبل از 15 سالگی ازدواج کرده اند.

3- هند به تازگی شاهد افزایش این ازدواج ها بوده به طوری که در ژوئن حداقل چهل مورد ثبت شده است. یک مسئول رفاه اجتماعی گفت: «با توجه به این که از آوریل 2017 تا مه 2020 ، تعداد ازدواج کودکان هرگز بیشتر از بیست و هفت مورد در هر ماه افزایش نیافته است، تعداد ازدواج های کنونی بیشترین موردی است که تاکنون دیده ایم .»

[caption id="attachment_33954" align="aligncenter" width="640"]کرونا ازدواج کودکان در هند را به شدت بالا برده است Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-08-04 09:58:14Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com[/caption]

4- گزارش سال 2016 سازمان ملی تحقیقات بهداشت خانواده نشان داد که 27درصد از زنان هندی قبل از سن قانونی 18 سالگی ازدواج می کنند ، در حالی که 20درصد از مردان قبل از سن قانونی 21 سالگی ازدواج کرده بودند.

5- مقامات کووید-19 و قرنطینه که منجر به افزایش بیکاری شد ، عوامل تشدید این پدیده می دانند.

6- خانواده ها بدون نیاز به سالن های عروسی یا اجتماعات بزرگ ، از محدودیت های قرنطینه برای برگزاری مراسم کم هزینه استفاده می کنند.

7- یک مددکار اجتماعی و فعال حقوق کودک گفت: «در واقع ، آنچه که ما الان می بینیم فقط نوک کوه یخ است.احتمال دارد بدون اینکه ما بدانیم، این حوادث ده برابر باشد، زیرا تحرک و ارتباطات کودکان محدود است. آنها دیگر نمی توانند به معلمان یا دوستان خود اعتماد داشته باشند. »

منبع: اداره کل رسانه های خارجی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی