|

پیش بینی بورس سه شنبه 25 آذر؛ بورس چه می شود کانال 1.5 را پس می گیرد؟

پیش بینی بورس سه شنبه 25 آذر، بازار سرمایه چند روز است که در مسیر کاهش قرار دارد و احتمالا سه شنبه نیز بازار منفی شروع می شود.

لینک کوتاه کپی شد

روند معاملات بازار سرمایه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه نوسانی بود و در ابتدا شاخص تا مرز ۳ میلیون واحد رشد کرد سپس از حجم تقاضا کاسته و عرضه پیشی گرفت و شاخص مقاومت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد خود را از دست داد. این میزان از کاهش شاخص بورس دلایل متعددی همچون سیاست اشتباه در مورد انتشار عرضه اولیه و سفته بازی و … می باشد. خبری که دیشب مبنی بر موافقت رهبری با تمدید بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد، در صورت تصویب می تواند در دراز مدت بر وضعیت گروه بانکی تاثیر مثبت بگذارد. در ادامه توجه شما را به نظر کارشناسان بازار سرمایه توجه می نمایم.

بورس سه شنبه 25 آذر چه خواهد شد؟

به گزارش تجارت نیوز، حسین شیبانی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس سه شنبه گفت: احتمالا روند بازار سهام فردا متعادل است و شاید به دلیل عرضه‌های امروز بازار سهام فردا نزولی آغاز شود. همچنین این کارشناس در رابطه با سفته‌بازی در بازار سهام گفت: زمانی که رشد بازار سهام سرعت می‌گیرد، سفته‌بازی در بورس افزایش پیدا می‌کند و بسیاری از سهامداران به بازار سهام به دید کوتاه‌مدت نگاه می‌کنند و همین موضوع جلوی رشد بورس را می‌گیرد و اگر این رشد با هیجان همراه باشد وضعیت بورس مانند نیمه اول سال خواهد شد. برخی از کارشناسان دلیل ریزش بازار سهام امروز را کاهش قیمت دلار و عرضه زیاد حقوقی‌ها در برخی نمادها دانستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی