|

ترامپ ؛ انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات تاریخ بود!

ترامپ ؛ انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات تاریخ بود! ، با گذشت دو هفته از پایان انتخابات ترامپ بالاخره نامه انتقال قدرت آمریکا را…

لینک کوتاه کپی شد

ترامپ ؛ انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات تاریخ بود!

دونالد ترامپ نامزد جمهوری ‌خواهان بالاخره با گذشت 2 هفته از پایان انتخابات شکست را پذیرفت. ترامپ بامداد امروز سه شنبه 4 آذر بالاخره فرمان انتقال قدرت آمریکا را صادر کرد. اما در پیام توئیتی مدعی شده که پای شکایت های خود خواهد ماند.

در انتخابات ۲۰۲۰ در واکنش به اخبار رسانه ‌های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در پیامی توئیتری بار دیگر بر نقصان در نظام انتخاباتی کشورش صحه گذاشت. نامزد جمهوری ‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ در این خصوص نوشت: انتخابات آمریکا متقلبانه‌ ترین انتخابات در تاریخ بود.

این در حالی است که «دونالد ترامپ» دیروز و در فاصله زمانی کمتر از ۲ ساعت از اذعان به شکست خود در برابر نامزد دموکرات‌ ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در توئیت جدیدی نوشت: او (بایدن) فقط از دید رسانه ‌های اخبار جعلی پیروز شده است! من هیچ چیز را واگذار نمی‌ کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود. انتخابات متقلبانه بود. ما پیروز می‌ شویم! به دلیل ادعای واهی ترامپ، توئیتر بر هر دو پیام توئیتری وی برچسب گمراه کننده زد.

پیشنهاد می شود: انتقال قدرت آمریکا و ورود جو بایدن به کاخ سفید

همچنین، شب گذشته نیز رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری با اشاره به تخلفات ادعایی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد که این انتخابات بر خلاف قانون اساسی برگزار شده است. ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: بسیاری از موارد شکایت ‌های حقوقی از طرف ما نیست بلکه از طرف کسانی مطرح شده که شاهد تخلفات وحشتناکی با چشمان خود بوده اند. این موارد نشانگر انتخاباتی بر خلاف قانون اساسی است، تخلفاتی که هدف از آن تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ بوده است. به زودی درباره آنها تشکیل پرونده خواهیم داد.

منبع: مهرنیوز

پیشنهاد می شود: بایدن اعضای کابینه دولت خویش را معرفی کرد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی