|

ماجرای حمله محبوبه بیات به فاطمه معتمدآریا چیست؟

اخیرا محبوبه بیات در اتاقی که در کلاب‌هاوس صحبت کرده به برخی حواشی درباره اظهارات اخیر فاطمه معتمدآریا دامن زده است.

لینک کوتاه کپی شد

احتمالا خیلی‌ها ویدئوی فاطمه معتمدآریا را در این روزها دیده‌اند که از پیشرفت سینمای ایران با حذف سکس، خشونت و الکل در آن پس از پیروزی انقلاب می‌گوید. این ویدئو مربوط به ۵ سال پیش می‌شود و بخشی کوتاه از مستند پرتره فاطمه معتمدآریا به کارگردانی حسین سلامت است؛ یک مستند 10 ‌قسمتی که بخش کوتاهی از آن به نیت تخریب معتمدآریا توسط صدای آمریکا بازنشر شد اما ظاهرا نتیجه‌ای برخلاف آنچه که آنها می‌خواستند داد. در لحظات پایانی از قسمت اول آن مستند، معتمد‌آریا به بیانی شیوا و هیجان‌انگیز از این موضوع می‌گوید که با وقوع انقلاب در ایران، چطور از مهاجرت به فرانسه صرف‌نظر کرده و هنوز هم از این تصمیم پشیمان نیست.

خانم معتمد آریا در قسمت اول این مستند گفت که وقوع انقلاب در ایران باعث پیشرفت سینما شده و او از مهاجرت صرف نظر نموده و هیچگاه از این تصمیمش پشیمان نیست به گفته او مادرش همه کارهای مهاجرتش را انجام داده بود اما فاطمه معتمدآریا با این کار مخالفت کرد و در ایران ماند و ماندنش در ایران باعث موفقیت های فراوانی برای او شده است.

واکنش محبوبه بیات به صحبت های فاطمه معتمدآریا

خانم محبوبه بیات چندی پیش در کلاب هاوس به این صحبت های خانم معتمد آریا واکنش نشان داد محبوبه بیات گفت که شرایط برای کسانی که نور چشمی نبودند بسیار سخت شد و من ناچار بودم که از ایران بروم.

محبوبه بیات گفت من بیشتر کارهایی که بازی کردم موضوع خانوادگی و اجتماعی بود همیشه سعی کردم در سریال ها و فیلم هایی که سیاسی بودند بازی نکنم.

اما محبوبه بیات کیست؟

بیات در مهرماه سال ۹۳ و در سن ۶۵ سالگی به فرانسه مهاجرت کرد. محبوبه‌ بیات با نام اصلی کلثوم بیات مختاری متولد ۲ اسفند ۱۳۲۸ در شهر مشهد و دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد، وی عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر مشهد از سال ۱۳۵۰ و بعد اداره تئاتر تهران بوده است. این بازیگر پیشکسوت در سال ۱۳۵۳ با بازی در فیلم «گوزن‌ها» به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینمای ایران شد و بعد از انقلاب نیز به عنوان بازیگری مطرح به فعالیت‌های خود ادامه داد. بیات بعد از خروج از کشور از بازی در فیلم های مسعود ده نمکی اظهار ندامت کرده است.

mahboobe-bayat-photokade-com-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی