|

از جذابیت های حیات وحش؛ شیر نر زد تو گوش ماده شیر و آنن فانن شکار چرب و چیل رو صاحب شد

در این ویدئو که در حیات وحش ماسایی مارا ضبط شده می بینید که گراز جوان چگونه به دام ماده شیر می افتد و ماده شیر چگونه طعمه را از دست می دهد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- گروه های طبیعت گرد همواره به دنبال ثبت لحظات بکر در دنیای حیوانات هستند. لحظاتی که آن ها با دوربین هایشان ثبت می کنند در کنار زیبا بودن گاهی اوقات به شدت دردناک هم هست اما قانون طبیعت همین است حیوانات برای بقاء باید همواره حواس جمع باشند هر روز بی وقفه تلاش کنند تا بتوانند طلوع مجدد خورشید را ببینند. خیلی از بخش های زندگی حیوانات برای مایی که از بیرون نظاره گر هستیم ناعادلانه است اما مطمئن باشید چیزی ناعادلانه تر از دخالت انسان در طبیعت نبوده و نخواهد بود.

در این ویدئو که در حیات وحش ماسایی مارا ضبط شده گراز هایی را می بینید که در حال آب خوردن از برکه هستند که ناگهان شیر ماده سر می رسد و تعدادی از گراز ها فرار می کنند اما یکی از آن ها که خیلی جوان بود بدشانسی آورد و افتاد داخل آب. اقبال با گراز جوان یار نبود و مدام داخل آب سر می خورد بنابراین نمی توانست از چاله آب خارج شود لذا در نهایت تسلیم ماده شیر شد. ماده شیر که سرمست از شکار چرب و چیلش بود و می خواست دلی از عزا دربیاورد ناگهان شیر نر را در مقابلش دید. در چشم بهم زدنی شیر نر شکار را از چنگ ماده شیر درآورد و او محزون و غمگین به شکارش در دهان شیر نر نگاه می کرد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی