|

از جذابیت های حیات وحش؛ آفتاب پرست ماری که بهش حمله کرده بود و ناجووور گاز گرفت

در این ویدئو ماری را خواهید دید که از فاصله دور، آفتاب پرستی را دیده است که با استتاری هوشمندانه قصد گمراه کردن شکارچیان را دارد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- آفتاب پرست نوعی مارمولک است که ویژگی مهمش تغییر رنگ بدنش می باشد. این خزنده می تواند پوست خود را به رنگ های صورتی، آبی، قرمز، نارنجی، سبز، سیاه، قهوه ای، زرد و فیروزه ای تغییر دهد که تا حد زیادی به نوع آن بستگی دارد. در حال حاضر بیش از صد گونه مختلف آفتاب پرست در برخی نواحی دنیا از جمله ماداگاسکار، اسپانیا، آفریقا، آسیا و پرتغال زندگی می کنند. جالب است بدانید که این خزنده از زبان بدن برای ارتباط با سایرین استفاده می کند، مثلا زمانی که می خواهد از قلمرو خود در برابر یک متجاوز دفاع کند اغلب به پهلوی خود می چرخد، این کار باعث می شود بزرگ تر و خطرناک تر به نظر برسد یا وقتی خطری احساس می کند دهان خود را باز می کند تا آفتاب پرست دیگر را بترساند.

در این ویدئو ماری را خواهید دید که از فاصله دور، آفتاب پرستی را دیده که با استتاری هوشمندانه قصد گمراه کردن شکارچیان را دارد. مار به سرعت به سمت این حیوان آرام حمله می‌کند و گاز دردناکی از آفتاب پرست می‌گیرد. اما چند ثانیه بعد آفتاب پرست وارد جدال می‌شود و دندان هایش را در بدن مار فرو می‌برد. در نهایت، درد زیاد دندان‌های آفتاب پرست باعث می‌شود تا مار بی خیال این شکار شود و پا به فرار بگذارد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی