|

کمین هوشمندانه پلنگ واسه شکار کل یالدار؛ نزدیک بود کَل پلنگ رو ناجووور کله پا کنه!

در این ویدئو حمله پلنگ به گله کل های یالدار را خواهید دید با این حمله در کسری از ثانیه گله متلاشی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در این ویدئو پلنگی را خواهید دید که توانست کل یالداری که سه برابر از خودش بزرگ تر بود را از پا درآورد. راهنمای میدانی Jolandie Prinsloo این عکس های باور نکردنی را گرفته است و این ویدئو و داستان را با ما به اشتراک گذاشت. او در توضیح ماجرا می گوید: من و همسرم گروهی را به سافاری بردیم که همه مشتاق دیدن فیل‌ها بودند. بنابراین ما به سمت سد Lengau حرکت کردیم، همسرم با مهمانانش منطقه را ترک کرده بود، اما درست زمانی که می خواستیم بریم، یک نفر فریاد زد: «یه شیر هست!» که به نظر من گیج کننده بود زیرا شکارچیان تمایل دارند در ظهر استراحت کنند. اما وقتی به جایی که آنها اشاره کردند نگاه کردم، دیدم پلنگ است!

پلنگ در تمام مدت گله ای از کل های یالدار را در کنار چاله آب تعقیب کرده بود. چند ثانیه قبل از حمله پلنگ، مهمانی که در حال عکاسی از بازی عمومی بود متوجه شد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

پلنگ تمرکز خود را بر روی یک کل یالدار حفظ کرد و بلند شد و کل را پایین آورد که وقتی تفاوت اندازه را با هم مقایسه می کنید باور نکردنی بود. خیلی دلم می‌خواست همسرم و مهمان‌هایش هم این را ببینند، اما زمانی که آنها رسیدند، پلنگ به عمق علف‌ها رفته بود تا دلی از عزا درآورد. 

Jolandie-Prinsloo_IMG_5035-1-1024x576

Jolandie-Prinsloo_IMG_5041-2-1024x576

Jolandie-Prinsloo_IMG_5047-1024x576

Jolandie-Prinsloo_IMG_5061-1024x576

Jolandie-Prinsloo_IMG_5123-1024x576

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی