|

درآمد دلاری؛ رویای دست‌یافتنی یا سراب خطرناک؟

ارزهای دیجیتال می‌توانند فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارها فراهم کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و... نام‌هایی هستند که در سال‌های اخیر، بارها اسمشان را شنیده‌ایم. این نام‌ها در واقع ارزهای دیجیتالی هستند که از فناوری بلاکچین استفاده می‌کنند. این ارزها در سال‌های اخیر، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و ارزش آنها به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. در ایران نیز، بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجهی بوده است. در سال‌های گذشته و حتی امروزه، بسیاری از ایرانیان به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد از طریق این بازار بوده‌اند.

جدا از مزایای بسیار زیاد، بازار ارز‌های دیجیتال، معایبی نیز دارد که باید با آنها آشنا شد. بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پرریسک است و ارزش ارزها ممکن است به طور ناگهانی افزایش و یا کاهش قابل توجهی پیدا کند. همچنین برخی از این ارزها هنوز در مراحل اولیه توسعه خود هستند و چالش‌های قانونی و مقرراتی زیادی در مورد آنها وجود دارد.

ارزهای دیجیتال می‌توانند فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارها فراهم کنند. با این حال، مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، ریسک‌های آن را درک کنید. در همین راستا، تصمیم گرفتیم تا گفتگویی با امید فدوی، از فعالان حوزه آموزش و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا اطلاعات بیشتری در خصوص این بازار در اختیار ما قرار دهد.

جناب فدوی، چرا ارزهای دیجیتال؟ چرا بورس یا فارکس نه؟

تنها به خاطر مزایایی که بازار ارزهای دیجیتال داره شاید بشه به سوالتون جواب داد. یکی از مهم‌ترین مزایای این بازار غیر متمرکز بودن اون هست. غیرمتمرکز بودن بازار ارزهای دیجیتال یعنی این بازار توسط هیچ نهاد دولتی یا خصوصی کنترل نمیشه. به معنای دیگه این بازار در برابر تحریم و سایر عوامل مقاوم هست و از طرفی هزینه پایین تراکنش‌ها باعث میشه که برای ارسال پول به سراسر دنیا بسیار کاربردی باشه.

برخلاف بازار بورس که فقط در ساعت‌های محدودی فعال هست و همچنین بازار فارکس که ساعت کاری مشخص به خودش رو داره، ارزهای دیجیتال محدودیت زمانی نداره و شما می‌تونید در اون ۲۴ ساعت شبانه روز معامله کرده و درآمد کسب کنید.

اینها مزایای این بازار هست ولی خب نباید فقط بخش مثبت و زیبای اون رو دید. این بازار با تمام مزایایی که داره می‌تونه در عرض چند دقیقه تمام سرمایه شما رو نابود کنه. در صورتی که دانش و آگاهی کافی در مورد این بازار نداشته باشید امکان داره سرمایه خودتون رو به سرعت از دست بدید.

ترسناک شد، چطور دانش و آگاهی کافی رو بدست بیاریم؟

من همیشه گفتم که موفقیت بدون آموزش امکان نداره. دانش و آگاهی از آموزش دیدن و تجربه کسب کردن بدست میاد. اکثر افراد به دنبال کسب سود وارد این بازار میشن و به احتمال خیلی زیاد، سرمایه‌ای که وارد کردن رو از دست میدن. در نتیجه این بازار در چشم خیلی‌ها بد و ترسناک میشه. در صورتی که اگر افراد آموزش صحیح ببینن، با چالش‌ها و ریسک‌های این بازار آشنا بشن و با چشم باز در این بازار فعالیت کنن احتمال دریافت سود از این بازار خیلی بیشتر میشه.

آیا امکان کسب سود به صورت تجربی از این بازار وجود نداره؟

راستش را بخواهید من همچین موردی ندیدم. بازار ارزهای دیجیتال یک بازار تازه و نوپا در مقایسه سایر بازارهای مالی هست و به خاطر سرعت بالای تغییرات، تجربه سایر بازارهای مالی در این بازار کاربردی نداره. اگر شما یک سرمایه‌گذار با دانش بالای سرمایه‌گذاری باشید باز هم نیاز به آموزش دارید. چرا که باید روش‌های تحقیق در مورد ارزها و عواملی مانند روند قیمت یک ارز دیجیتال، بنیاد پروژه‌ها و ریسک‌های مرتبط به هر ارز رو بدونید.

فقط با دیدن آموزش می‌تونید در مورد ارزها تحقیقات سالم و دقیقی داشته باشید و تصمیم درستی هنگام سرمایه‌گذاری بگیرید.

یادگیری هر مهارت جدیدی نیاز به آموزش داره. بازار ارزهای دیجیتال هم یک بازار جدید و نوپاست و هرروز اتفاقات تازه‌ای در اون رخ میده. آموزش دیدن به شما کمک میکنه که درک بهتری در مورد مفاهیم و اصول بازار پیدا کنید، ریسک‌های این بازار رو بهتر بشناسید و از طرفی جلوی ضررهای احتمالی رو هم بگیرید. همونطور که گفتم در این بازار امکان از دست دادن سرمایه بسیار زیاد هست و شما میتونید همه سرمایه خودتون رو در عرض چند روز از دست بدید.

آکادمی امید فدوی

بهمون میگید چیشد که وارد حوزه آموزش شدید؟

ورود من به آموزش از احساس نیاز شروع شد. وقتی میدیدم افراد زیادی بدون دانش کافی و فقط از روی کنجکاوی وارد این بازار میشن و سرمایه‌هاشون رو از دست میدن. به همین دلیل تصمیم ورود به این حوزه رو گرفتم. در گذشته تجربه آموزش رو داشتم و اوایل کار هم دوره‌های حضوری برگزار می‌کردم. بعد از مدتی به دلیل محدودیت‌های دوره‌های حضوری و سختی‌هایی که داشت تصمیم به برگزاری دوره‌ها به صورت آنلاین گرفتم و سایت آکادمی امید فدوی به همین دلیل شکل گرفت.

در حال حاضر آموزش‌های ما از طریق وبسایت منتشر میشه و تا امروز بیشتر از ۱۲ هزار نفر از آموزش‌های ما استفاده کردن و موارد بسیار زیادی داریم که تونستن از این بازار سودهای چشمگیری رو کسب کنن. ما در سایت امید فدوی آموزش‌هایی داریم که به صورت جز به جز، تمام نکات لازم برای ورود به بازار مالی ارز‌های دیجیتال رو آموزش داده و علاقه‌مندان به صورت کاملا رایگان میتونن بهش دسترسی داشته باشن.

چه جالب، من هم میتونم در آموزش‌هاتون ثبت‌نام کنم؟

بله قطعا. اما به دلیل محدودیت در زیرساخت و تعهدی که در پشتیبانی به علاقه‌مندان این حوزه می‌دیم، ثبت‌نام در آموزش‌های ما به صورت دائم در دسترس نیست و این امکان فقط در بازه‌های زمانی مشخصی وجود داره. یکی از اهداف ما ارائه آموزش با کیفیت و همراه با پشتیبانی هست که مخاطبان بتونن مشکلاتشون رو از طریق پشتیبانی رفع کنن.

به همین دلیل تنها در زمان مشخص که از طریق شبکه‌های اجتماعی من و وبسایت اطلاع‌رسانی میشه، ثبت‌نام دوره‌ها انجام میشه.

در مورد دوره‌هایی که برگزار می‌کنید توضیح میدید؟

به صورت کلی سه دوره تا به امروز توسط خودم تهیه و منتشر شده و دوره چهارم هم به زودی از طریق وبسایت آکادمی امید فدوی منتشر میشه. دوره‌های «جادوی سرمایه گذاری سودآور»، «درآمد از ارزهای دیجیتال در شرایط بحرانی»، «رازهای تریدرهای موفق» تا به امروز منتشر شدن. این سه دوره به همراه دوره چهارم که «استراتژی های ترید» نام‌گذاری شده یک دوره جامع رو تشکیل میدن که به صورت پیوسته تمامی مطالب مرتبط با فعالیت در بازار مالی ارزهای دیجیتال رو به علاقه‌مندان آموزش میده.

به عنوان آخرین سوال چه توصیه‌ای به افرادی که تازه می‌خوان در این حوزه فعالیت کنند می‌کنید؟

این بازار مثل همه بازارهای مالی نکات ریز خودش رو داره و نمیشه بدون دانش و اطلاعات واردش شد. اگر فردی میخواد از این بازار درآمدهای زیادی داشته باشه باید آموزش ببینه.

درآمد دلاری واقعا یک رویا نیست و هرکسی که بخواد میتونه با صرف زمان و انرژی، دانش خودش رو افزایش بده و یک مهارت پولساز رو یادبگیره. بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مبتنی بر دلار هست و افراد با یادگیری این بازار میتونن از پتانسیل‌های زیاد این بازار جدید استفاده کنن.

تنها توصیه‌ من کسب آگاهی و اطلاعات صحیح در این حوزه هست. اگر فردی به این بازار علاقه داره منابع خیلی زیادی در اینترنت وجود داره که میتونه برای افزایش آگاهی در این حوزه ازش استفاده کنه. در سایت آکادمی هم صدها مقاله و ویدیوی آموزشی رایگان وجود داره که میتونید با اون‌ها کار خودتون رو شروع کنید.

https://omidfadavi.me/

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی