|

7 نکته که درباره ایمپلنت کردن دندان نمی دانید!

اگر با دندان های طبیعی خود مشکل دارید یا دندان های خود را از دست داده اید، ایمپلنت جایگزینی مناسب برای دندان های طبیعی شما خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

ایمپلنت های دندانی به عنوان راه حلی برای اکثر مشکلات دندان تبدیل شده‌است و ظاهر طبیعی آن یک مزیت چشمگیر است. به گزارش وانانیوز که در مطلبی الهام گرفته از وبسایت دکتر میلاد افشار، دندانپزشک و متخصص ایمپلنت دندان، به معرفی روش‌های جایگزین کردن دندان های از دست رفته پرداخته بود، اگر با دندان های طبیعی خود مشکل دارید یا دندان های خود را از دست داده اید، ایمپلنت جایگزینی مناسب برای دندان های طبیعی شما خواهد بود. حال اجازه دهید به 7 واقعیت شگفت انگیز که شما را در رابطه با ایمپلنت های دندانی متحیر می کند اشاره کنیم:

غذای مورد علاقه خود را بخورید

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد از درمان‌های دندانپزشکی فرار می کنند این است که مجبورند برای مدتی از خوردن غذاهای مورد علاقه خود صرف نظر کنند. اما وقتی صحبت از ایمپلنت می شود ، شما این محدودیت را ندارید زیرا جویدن و بلعیدن را برای شما آسان می کند.

مقرون به صرفه

اگرچه هزینه اولیه ممکن است گران باشد، اما کل هزینه های درمانی نسبت به ماندگاری اثر درمان، در مقایسه با سایر روش‌های درمانی بسیار مقرون به صرفه تر است. ایمپلنت های دندانی با چندین مزیت ، برای فردی که دندان خود را از دست داده یا آسیب دیده است بسیار مؤثر است.

7 نکته که درباره ایمپلنت کردن دندان نمی دانید!

تثبیت استخوان فک

دندان های شما نقش مهمی در ثابت نگه داشتن استخوان فک شما دارند زیرا بسیار حساس است. اگر دندان آسیب دیده یا از دست رفته دارید، استخوان زیر این دندان ممکن است خراب شده و به سلامت دهان و دندان شما آسیب برساند. برای پیشگیری از این مشکل، ایمپلنت های دندان بسیار موثر هستند زیرا فرآیندی به نام استخوان سازی، استخوان فک شما را مانند یک دندان طبیعی پیوند می دهد.

جلوگیری از پوسیدگی دندان

هر فردی که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته است ، درد ناشی از پوسیدگی دندان را درک خواهد کرد. افراد زیادی به همین دلیل دندان خود را از دست داده اند. یک مزیت عمده در اینجا این است که ایمپلنت های دندانی ممکن است مانند دندان های طبیعی به نظر برسند و احساس شوند اما قطعاً یکسان نیستند. اگر مراقبت از ایمپلنت را به درستی انجام ندهید ممکن است بیماری های لثه ایجاد شود اما در مورد پوسیدگی و خراب شدن دندان دیگر عارضه ای ایجاد نمی کنند.

7 نکته که درباره ایمپلنت کردن دندان نمی دانید!

شباهت به دندان‌های طبیعی

تفاوت بین ایمپلنت دندان و دندان طبیعی از لحاظ پایداری و مقاومت آن زیاد نیست. ایمپلنت‌ها مانند دندان طبیعی احساس می‌شوند و هنگام لبخند زدن اعتماد به نفس زیادی به شما می دهند. سایه روکش دندان در بالای ایمپلنت رنگ طبیعی به دندان های شما داده و منجر به ایجاد ظاهری طبیعی می شود.

مراقبت آسان

درمان های دندانپزشکی مانند دندان مصنوعی داروهای خاصی دارند که باید هر روز استفاده شوند تا مشکلی ایجاد نکنند. اما وقتی صحبت از ایمپلنت می شود، برای مراقبت از آن نیازی به چنین داروهای خاصی نیست. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به مدت دو دقیقه در روز ، هر دو موردی است که برای مراقبت از ایمپلنت لازم است.

کاشت دندان موفق ترین روش در مراقبت های بهداشتی دندانپزشکی برای جایگزینی دندان از دست رفته یا شکسته است و در صورت مراقبت صحیح می تواند تا آخرین روز عمر شما دقیقا مانند دندان‌های طبیعی، ماندگاری داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی