|

آهنگ امیر تتلو رکورد زد! / علیشمس آهنگ تتلو را خرید

رکورد پیش خرید آهنگ (میخوام) امیر تتلو توسط علیشمس به مبلغ 100,000,000میلیون تومان غوغا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آهنگ امیر تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی آهنگ جدیدش را به اسم (میخوام) در سایت جدیدش پیش فروش کرد. طرفداران وی مبالغی نجومی ای را به این آهنگ اختصاص دادند و تاکنون 818,101,666 میلیون تومان تا زمان تنظیم این خبر طرفدارانش برای آهنگ (میخوام) پرداخت کردند.


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوزمشاهده کنید.


 

رکورد پیش خرید آهنگ میخوام امیر تتلو

علی شمس متولد آذرماه 1366 در انگلیس، خواننده رپ است.فارغ التحصیل دانشگاه بریستول انگلیس است، اصالتش به استان گلستان بر میگردد، اسم و فامیلشو با هم ترکیب کرد و نام هنری علیمش رو برگزید. علیشمس برای حمایت از امیر تتلو مبلغ 100,000.000میلیون تومان برای پیش خرید آهنگ (میخوام) پرداخت کرد.

Untitled

 آهنگ میخوام امیر تتلو پر الفاظ رکیک!

امیرحسین مقصودلو ، معروف به امیر تتلو ، خواننده پر حاشیه و رپر معروف که در ترکیه ساکن است، بعد از مدت ها بالاخره آهنگ جدیدش را با نام میخوام منتشر کرده است. امیر تتلو پیش از انتشار این آهنگ ، موزیک می خوام را پیش فروش کرده بود و در صفحه تلگرامی خود اعلام کرده بود که آهنگ جدیدش را تنها در صورتی که با حمایت بالایی روبه رو شود منتشر خواهد کرد. اما به نظر می رسد تتلو با این آهنگ قصد دارد با دنیای خوانندگی خداحافظی کند. اما آیا خداحافظی امیر تتلو از خوانندگی و دنیای موسیقی صحت دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

میخوام تتلو به یک میلیارد هم نرسید

اهنگ امیر تتلو میخوام با اینکه به فروش مورد نظر نرسید منتشر شد. اهنگ میخوام تتلو چند بار ملودی عوض می‌کند و ۱۳ دقیقه است. تتلو گفته همچنان پیش فروش میخوام ادامه دارد و بعد از یک میلیارد شدن نسخه میکس و مستر شده منتشر می شود.

ابتدا قرار بود فروش میخوام به ۶ میلیارد برسد اما به یک میلیارد نرسید. خود تتلو، هم گفته بود در این اهنگ الفاظ ناهنجار بسیار زیاد خواهد بود. انتقاد از اقدامات اخیر این خواننده زیرزمینی زیاد شده است.

عکسمستهجنتتلو

آهنگ میخوام امیر تتلو جنبه های مختلفی دارد. از نماز خواندنش می گوید از الفاظ رکیک استفاده میکند و از غم هایش می‌گوید.

افراط در فحش دادن در اهنگ میخوام موجب انتقاد شدیدی شده است.

مدتها بود قرار بود این اهنگ منتشر شود و توقع هواداران او از میخوام زیاد بود. قرار است اهنگ خشم تاریخ تتلو هم به زودی منتشر شود. تنظیم میخوام را حسن بابا محمودی انجام داده است.

آهنگ میخوام امیر تتلو یکی از سه ترک پایانی البوم شیطان است و بعد از آن قرار است البوم فرشته منتشر شود. این در حالی است که بعد از گرداندن سایت شرط بنید توسط تتلو، انتقادات از او بسیار زیاد شده است.

اهنگ میخوام هم بعد از مدتها و قبل از کریسمس منتشر شد.

WhatsApp-Image-2020-10-17-at-23.05.02

خداحافظی امیر تتلو از خوانندگی صحت دارد؟ 

تتلو امروز چهارشنبه 10 دی 99 ، اهنگ جدید خود را با نام میخوام منتشر کرده است. وی در بخشی از این آهنگ اشاره می کند که میخوام بذارم کنار خوانندگیمم .. استفاده همین عبارت در بخشی از آهنگ جدید تتلو موجب شده است که برخی از کاربران فضای مجازی کنجاو شوند که آیا تتلو قصد خداحافظی با خوانندگی و دنیای موسیقی دارد و یا فقط متن و شعر ترانه میخوام تتلو به این صورت بوده است. البته تتلو پیش از این نیز بارها گفته که قصد خداحافظی از دنیای موسیقی را دارد. حتی یک بار صفحه اینستاگرام خودش را بعد از این ادعا بست. در ادامه می توانید متن آهنگ تتلو میخوام را مشاهده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی