|

دنیای سلبریتی ها

سلبریتی های ثروتمند چه خودروهایی سوار می شوند؟

سلبریتی ها می توانند به گران ترین و لوکس ترین اجناس از لباس های مجلسی شیک تا خانه ها و اتومبیل های قیمتی، دست پیدا کنند. در اینجا مطالبی…

لینک کوتاه کپی شد

همه ما قطعا رویای داشتن خانه ها، جواهرات و یا اتومبیل های مجلل و گران قیمت را در سر داریم اما دست یابی به آن برای خیلی از ما چندان امکان پذیر نیست و این رویای دست نیافتنی برای بسیاری از سلبریتی ها یک امر کاملا عادی به شمارمی آید.

در اینجا با اتومبیل های گران قیمت تعدادی از این سلبریتی های خوشبخت و ثروتمند آشنا می شویم:

1. اتومبیل رویز رولزرویس نقره ای رنگ متعلق به بیانسه 

جیزی در روز تولد 25 سالگی بیانسه یک اتومبیل رولز رویس نقره ای رنگ متعلق به سال 1959 را به ارزش 1 میلیون دلار به بیانسه هدیه داد که همانطور که از ظاهر آن پیدا است، این ماشین مجلل و گران قیمت با وجنات این ستاره شیک و زیبا همخوانی بسیار زیادی دارد. 

Beyonce-Rolls-Royce-TW-MCBryant4-opt

2. اتومبیل تیفون CMG متعلق به گلینت ایستوود 

در مورد اتومبیل این بازیگر معروف باید گفت که او باوجود بیش از 375 میلیون دلار در حساب بانکی خود، دارای چنین خودروی متوسطی در سن 89 سالگی است و این موضوع توجه خیلی از افراد را به خود برانگیخته است. او همچنین در فیلم های بسیار برجسته ای همانند "خوب، بد زشت" ظاهر شده و با اینکه در آستانه 90 سالگی قرار دارد، هنوز از صنعت سینما دست نکشیده است. 

Clint Eastwood

3. اتومبیل لامبورگینی با مدل آونتادور متعلق به ریحانا 

این اتومبیل هدیه ای از طرف دوست پسر سابق ریحانا به او با قدرت موتور 12 ولت و سرعت بالای 217 مایل در ساعت است. 

Rihanna

4. اتومبیل لامبورگینی با مدل آوانتادور متعلق به نیکی میناژ 

این پرنسس سبک هیپ هاپ، اتومیبیلی در سطح لباس ها، جواهرات و خانه مجلل خود را به ارزش 400 هزار دلار انتخاب کرده که همچنین جدا از سرعت بالا، رنگ صورتی جذاب آن بسیارخودنمایی می کند. 

Nicki Minaj

5. اتومبیل فراری 458 متعلق به کیم کارداشیان 

این اتومبیل 180هزار دلاری، تنها یکی از هشت اتومبیل این ستاره معروف و یکی از خودرو های مورد علاقه او است.

Kim-Kardashian

6. اتومبیل مک لارن اسپایدر متعلق به لیدی گاگا 

این اتومبیل 550هزار دلاری نیز تنها یکی از اتومبیل های مورد علاقه الیدی گاگا به رنگ نقره ای متالیک است. به علاوه، لامبورگینی هوراکان، پورشه،شورولت سیلورادو،فورد برانکو، و اتومبیل لینکلن کانتیننتال از دیگر اتومبیل های این ستاره ثروتمند به شمار می آیند. 

Lady Gaga

7. اتومبیل آئودی R8 متعلق به جاستین بیبر

با آگاهی از سوارکاری های فوق العاده این ستاره کانادایی، دیدن اتومبیل طرح پلنگی او در خیابان ها چندان جای تعجب ندارد. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل دارد و ظاهرا قصد دارد تا کلکسیونی از انواع خودرو ها را در باغ مجلل خانه اش جمع آوری کند. ارزش این اتومبل 170 هزار و 545 دلار است اما آنچه توجه همه را جلب می کند، طرح منحصر به فرد و پلنگی آن است.

Justin Bieber

8. اتومبیل بوگاتی ویرون متعلق به سایمون کاوول

از تعداد اتومبیل های این مجری معروف آمریکایی کسی اطلاع چندانی ندارد اما این اتومبیل لوکس یکی از باارزش ترین خودروهای لوکس وی محسوب می شود. رنگ مشکی سفارشی آن با فضای داخلی و روکش های مشکی آن نیز جذابیت این اتومبیل یک میلیون دلاری را بیشتر کرده است. 

Simon Cowell

9. اتومبیل انزو متعلق به نیکولاس کیج 

نیکولاس کیم کاپولا که بیشتر با نام نیکولاس کیج شناخته می شود،از جمله افرادی انگشت شماری است که دارای اتومبیل فراری به مدل انزوهستند.

Nicolas Cage

10. اتومبیل فولکس واگن بیتل متعلق به اپرا وینفیری 

این مجری محبوب برنامه های آمریکایی با دارایی بیش از 206 میلیون دلار، نه از یک فراری و نه از یک لامبورگینی برخورداراست و تنها یک اتومبیل متوسط با قیمت 30 هزار دلار را برای خود خریداری کرده. در واقع، او درمورد هزینه های مرتبط با اتومبیل معمولا کمی وسواس به خرج می دهد اما از سرمایه و املاک و مستغلات بسیار زیادی برخوردار است. 

Oprah Winfrey

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی