|

3 رمز ارز برتر برای زیر 3 دلار

با وجود ثابت ماندن بیت کوین و اتریوم به نظر می رسد بازارهای ارزهای دیجیتال جریان جدیدی از احساسات مثبت را تجربه می کنند

لینک کوتاه کپی شد

با وجود ثابت ماندن بیت کوین (BTC) در بالای 37 هزار دلار و اتریوم بالای 2 هزار دلار، به نظر می رسد بازارهای ارزهای دیجیتال جریان جدیدی از احساسات مثبت را تجربه می کنند. اگرچه مردم می توانند بخش هایی از BTC و ETH را خریداری کنند، سرمایه گذاران جدید ممکن است بخواهند به جای خرید بخشی از گزینه های گران تر، با ارزهای دیجیتال ارزان تر شروع کنند و کل توکن ها را خریداری کنند.

3 توکن ارزهای دیجیتال برتر زیر 3 دلار

ریپل

XRP در سال 2023 یک سال انفجاری را پشت سر گذاشت. این ارز دیجیتال در اوایل سال جاری شاهد افزایش قیمت بود، زمانی که ریپل، شرکتی که از XRP استفاده می کند، تا حدی در نبرد حقوقی خود با SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) پیروز شد. یک دادگاه ایالات متحده حکم داد که فروش XRP به خریداران خرد تحت قانون اوراق بهادار نیست. این حکم از نظر قانونی XRP را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش غیرامنیتی تبدیل کرد و ممکن است منجر به افزایش سرمایه‌گذاران جدید قبل از دوره صعودی بعدی شود.

Lido DAO (LDO):

Lido DAO (LDO) توکن اصلی بزرگترین پروتکل استیکینگ مایع اتریوم (ETH) است. استیکینگ مایع در چند ماه گذشته بسیار محبوب شده است و Lido سهم قابل توجهی در سهام ETH دارد. اگر دومین ارز دیجیتال بزرگ شاهد افزایش قیمت باشد، LDO احتمالاً دنبال خواهد شد. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که اتریوم در دوره صعودی بعدی به 10 هزار دلار برسد. با این حال، بسیاری این نگرانی‌ها را مطرح کرده‌اند که سهم بزرگ ETH در پروتکل می‌تواند خطر تمرکز در اکوسیستم اتریوم را ایجاد کند.

 

تون کوین (TON):

Toncoin (TON) توکن بومی شبکه بلاک چین است که توسط تلگرام ایجاد شده است. علاوه بر این، ربات های تلگرام به عنوان یک موضوع داغ در چشم انداز ارزهای دیجیتال مطرح شده اند. افزایش چشمگیری در استفاده از این ربات ها وجود داشته است که ممکن است به افزایش قیمت TON کمک کند. علاوه بر این، پروژه‌های ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی  مانند Moonbot (MBOT) AIMBOT نیز در حال محبوب شدن هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی