|

دنیای حیوانات

(عکس) گران ترین سگ جهان؛ بیش از 800 میلیون!

سگ ها،حیوانات بسیار با هوش و دوست داشتنی هستند و در اینجا نیز، با یکی از گران قیمت ترین سگ های جهان آشنا می شویم.

لینک کوتاه کپی شد

توله سگی به اسم کیم تنها چند روز پیش از تولد یک سالگی به ارزش 27 هزار پوند در حراجی فروخته و به عنوان گران ترین توله سگ در جهان شناخته شد. 

صاحب این سگ گران قیمت فردی از نیوکاسل بود که پس از دیدن این سگ دوست داشتنی در حراجی، آنرا خریداری کرد. 

پیش از فروش این سگ ارزشمند، سگ دیگری در شهر ولز به قیمت 20 هزار پوند فروخته شد. 

مربی تربیتی کیم، دیوند جنکینز 28 ساله نیز در مورد او گفت: " این سگ با استعداد می تواند به صورت انفرادی در یک نمایش بزرگ، توانایی هایش را نشان دهد و همچنین در زمان زندگی با من اگر سرگرم کاری در مزرعه بودم، او می توانست از پس نگهداری گله گاو و گوسفندان، به راحتی بر بیاید".  

در حال حاضر نیز این سگ، کار های مربوط به نگهداری حیوانات را در مزرعه صاحب جدیدش انجام می دهد. 

صاحب او همچنین در مورد این سگ منحصر به فرد گفت: " کیم باید به عنوان عاقل ترین و با هوش ترین سگ جهان، شناخته شود. در واقع، کافی است تا تنها یکبار طرز انجام کاری را به آموزش دهم و پس از آن او بدون اینکه نیاز به توضیح و تکرار مجدد باشد، آن کار را به خوبی انجام می دهد و این تنها مختص کارهای مزرعه من نیست، بلکه او  هر کاری را به خوبی انجام می دهد و این موضوع برای کسی که برای بار نخست با او آشنا می شود، یک امر باور نکردنی و شگفت انگیز به نظرش می رسد. 

0_PAY-WNS_050221_Sheepdog_Record_Sales_06JPG

واقعیت این است که صاحب اصلی این سگ ها در مزرعه، به زبان انگلیسی با آنها صحبت می کند و بنابریان تمام آنها می توانند در سراسر کشورهایی همانند انگلیس، فرانسه، بلژیک، نروژ و آمریکا فروخته شوند. 

او همچنین در یکی از مصاحبه های خود در مورد تعلیم سگ های حیرت برانگیز گفت: " من عاشق این کار هستم. وقتی میبینم سطح هوشی و کارایی یک سگ به حد بالایی می رسد، لبریز از شوق و اشتیاق می شوم و بی صبرانه به سراغ  سگ های دیگر برای تعلیم و آموزش می روم اما آنچه که کیم را از سگ های دیگر مزرعه متمایز می کند این است که او علاوه بر نگهداری گاو و گوسفندان در امور دیگر مزرعه نیز کمک می کند و می تواند سگ بسیار مفیدی برای صاحبانش باشد".

او همچنین افزود که از اینکه دیگر کیم در کنارش زندگی نمی کند بسیار ناراحت است اما از اینکه در کنار صاحبان مهربان و ثروتمند در مزرعه دیگری زندگی می کند نیز، ابراز خوشحالی کرد. 

1_PAY-KIM

0_PAY-WNS_050221_Sheepdog_Record_Sales_04JPG

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی