|

اصول شیک پوشی

مانتوی سُرمه ای رو با شلوار چه رنگی ست کنیم و بپوشیم؟

مانتوی سُرمه ای

رنگ سرمه‌­ای را می­‌توان رنگی کم ریسک، منعطف برای ست شدن با اکثر رنگ‌­ها و انتخاب هوشمندانه‌­ای برای تمام طیف­‌های رنگی پوست دانست.

لینک کوتاه کپی شد
2

احتمالا براتون پیش اومده که در کمدتون باز کردید و با کلی مانتوی شیک و خوشگل مواجه شدید بعد که خواستید یکیشون بپوشید دیدید که با بقیه لباس هاتون هماهنگ نبوده و در آخر از خیرش گذشتید و انداختیدِش ته کمد. خیلیا این مشکلُ دارن دلیلش اینِ که خانم های ایرانی معمولا موقع خرید لباس بیشتر به مانتو توجه میکنن و فکر میکنن که اگه یه مانتوی خوشگل بخرن دیگه شیک پوش بودنش تضمین شدَس در حالی که این طرز فکر اشتباهِ.

به گزارش «شایانیوز»، به خاطر همین وقتی سراغ کمد خانم های ایرانی میری با کوهی از مانتو مواجه میشی که خیلیاشُ اصلا نپوشیدن. حالا چرا اینجوریه؟؟ چون بقیه آیتم هایی که متناسب با اون مانتو باشه رو ندارن که بتونن باهاش ست کنن. گاهی اوقات این مانتوها انقدر توی کمد میمونه که یهو وقتی میرن سراغشون میبینن که تنگ شدن و دیگه به کارشون نمیاد.

مانتو

عکس از صفحه iriano.ir

خُب حالا برسیم به بحث اصلی خودمون یعنی شیک پوشی؛ شیک پوشی یه فرآیندِ که آیتم های مختلفی داره. برای شیک پوش بودن در درجه اول باید به آرایش موها و صورتتون توجه کنید و متناسب با جایی که میخواین برید آرایش کنید که خیلی مواقع با یه ضد آفتاب و رژ لب و نهایتا یه کرم پودر سبک کارتون راه می افته. در مورد موها هم کار سختی در پیش ندارید معمولا با یه روغن تراپی و استفاده از ماسک موی مناسب موهای زیبا خواهید داشت.

در مرحله بعد باید به لباس هایی که میخواین بپوشید فکر کنید اگه دقت کرده باشید گفتیم لباس نه فقط مانتو، پوشش خانم های ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسری است؛ البته که انتخاب مانتو مهم ترین بخش این فرآیندِ و بقیه آیتم ها باید متناسب با اون انتخاب بشه اما توجه زیاد به مانتو نباید باعث بشه از بقیه آیتم ها غافل بشید. برای اینکه خوش تیپ باشید باید به همه این آیتم ها توجه کنید. یعنی مجموعه لباس هایی که میپوشید باید با هم تناسب داشته باشن.

اگه مقالات ما رو دنبال کرده باشید قبلا راجع به تناسب مانتو با شال و روسری صحبت کردیم تو این سری از مطالب میخوایم تناسب مانتو با شلوارُ بررسی کنیم. امروز نوبت بررسی رنگ سرمه ایه؛ میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی سرمه ای داشته باشید بهترِ که اونُ با چه شلواری بپوشید تا خوش تیپ تر باشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ سرمه ای با هم صحبت کنیم. سرمه‌ای یک رنگ تیره با ته مایه‌های سرد آبی و خنثی است که شاید شما را یاد لباس‌های مدرسه بندازه؛ اما در حال حاضر این رنگ از شیک‌ترین رنگ‌ها است و با انواع رنگ پوست هماهنگ میشه. خوبی دیگه سرمه‌ ای اینِ که در هر فصلی میتونید اونُ بپوشید. بنابراین  رنگ سرمه‌­ای را می­‌توان رنگی کم ریسک، منعطف برای ست شدن با اکثر رنگ‌­ها و انتخاب هوشمندانه‌­ای برای تمام طیف­‌های رنگی پوست دانست. 

مانتوی سرمه ای با شلوار مشکی

مانتوی سرمه ای با شلوار مشکی

اگه به دنبال یه استایل شیک و رسمی هستید از ترکیب مانتوی سرمه ای با شلوار مشکی غافل نشید این ست به راحتی میتونه از شما یک خانم شیک پوش بسازه. توی این ست شومیز سفید خیلی به کارتون میاد چون باعث میشه استایلتون از یکنواختی خارج بشه علاوه بر این سفید موجب جلوه بیشتر مشکی و سرمه ای میشه. بقیه آیتم های این ستُ میتونید از رنگ هایی مثل زرشکی، کهربایی، صورتی یا حتی طوسی انتخاب کنید. 

مانتوی سرمه ای با شلوار سفید

عکس از صفحات flyfashion.ir , mezon.flamingo1

مانتوی سرمه ای با شلوار سفید

سفید جزء رنگ هایی است که هارمونی زیبایی رو با سرمه ای ایجاد می کنه. این دو رنگ در کنار هم یه استایل رسمی و بسیار شیک براتون میسازن. البته این ست برای موقعیت های غیر رسمی هم مناسبِ. بقیه آیتم های این ست رو هم بسته به موقعیت میتونید از رنگ های خنثی یا شاد استفاده کنید.

مانتوی سرمه ای با شلوار طوسی

مانتوی سرمه ای با شلوار طوسی

طوسی یکی از بهترین رنگ ها برای ست کردن با سرمه ای است. این ترکیبُ میتونید برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. اگه میخواین رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید پیشنهاد ما قرمزِ، میتونید کیف و کفش به رنگ قرمز انتخاب کنید.

مانتوی سرمه ای با شلوار جین

عکس از صفحات taysiz.collection1 , nasim.hed

مانتوی سرمه ای با شلوار جین

مانتوی سرمه ای، قابلیت هماهنگی بالایی با شلوار جین داره. برای این ست کارتون راحتِ؛ چون شلوار جین از اون شلوارایی که تو کمد همه حداقل یکی ازَش هست. کیف و کفش این ستُ میتونید از رنگ های شاد مثل قرمز، نارنجی یا زرد انتخاب کنید.

IMG_20220212_131241

عکس از صفحه flyfashion.ir

مانتوی سرمه ای با شلوار کرم

با ترکیب کرم و سرمه ای میتونید یه استایل بی نهایت جذاب برای خودتون بسازید که هیچ وقت از مد نمی افته. این ست رنگی بیشتر برای موقعیت‌های غیر رسمی پیشنهاد میشه. برای کفش، کیف و اکسسوری هم، سایه‌های متفاوت از کرم و خاکی، انتخاب مناسبی است.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    مانتو سرمهای باشلوار مشکی سرمهای با شلوار جین و کرم وطو سی جور در میاید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی