|

اصول شیک پوشی

مانتوی قرمزُ با شلوار چه رنگی ست کنیم؟

مانتوی قرمز

قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگی است و میشه گفت که یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

خیلیا موقع خرید لباس با خودشون فکر میکنن که اگه این مانتو رو خریدم بقیه آیتم ها رو باید چه رنگی بخرم اغلب هم هیچ جوابی برای سوالشون ندارن؛ دلیلش اینِ که اصول ست کردن لباسُ بلد نیستند. علاوه بر این خیلیا اصلا نمی دونند که چه رنگ هایی بیشتر بهشون میاد. 

به گزارش «شایانیوز»، هستند افرادی که یه کمد پر از لباسای نو دارن اما بازم وقتی جایی میخوان بِرن نمیدونن که چه بپوشن در مقابل بعضیا هم با چند دست لباس همیشه شیک و مرتب هستند. اگه شما هم جزء گروه اول هستید یعنی با اینکه برای لباس خیلی هزینه می کنید اما هیچ وقت از اون چیزهایی که دارید راضی نیستید باید بگیم که شما اصول لباس خریدن رو بلد نیستید. احتمالا از خودتون میپرسید اصول لباس خریدن دیگه چیه؟ مگه لباس خریدن هم اصول داره؟

در پاسخ به این سوال باید بگیم که بله، لباس خریدن هم قاعده و قانون داره. در واقع برای اینکه خوش تیپ باشید موقع خرید لباس باید یه سری نکاتُ رعایت کنید اگه میخواین بدونید که این نکات چیه تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. لباس های مورد نیاز خانم ها شامل مانتو، شلوار، شال، روسری، کیف و کفش است. اگه میخواین آراسته و خوش تیپ باشید باید این آیتم ها با هم متناسب باشن. قبلا در مورد اینکه با هر رنگ مانتویی شال یا روسری چه رنگی بپوشیم تا جذاب تر بشیم صحبت کردیم. تو این سری از مقاله ها میخوایم بررسی کنیم و ببینیم که بهترِ هر رنگ مانتویی رو با چه شلواری بپوشیم امروز نوبت بررسی رنگ قرمزِ. میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی قرمز داشته باشیم بهترِ با چه شلواری بپوشیمش تا خوش تیپ تر بشیم. 

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ قرمز با هم صحبت کنیم. همان طور که می دونید این رنگ یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگی است و میشه گفت که یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد. رنگ قرمز معمولا با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، طوسی به راحتی ست می شود. حالا بیاین تا با هم یه سری از این رنگ ها رو بررسی کنیم.

IMG_20220208_183638

عکس از صفحات negar_mezon , shikopickmantoo

مانتوی قرمز با شلوار مشکی

از اون جایی که مشکی رنگی خنثی است در کنار هر رنگی که قرار بگیره هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. کلا اگه لباسی دارید حالا هر رنگی که باشه و نمی دونید که بقیه آیتم ها رو چه رنگی بپوشید بدون هیچ دغدغه ای رنگ مشکی رو انتخاب کنید و مطمئن باشید که حسابی جذاب میشید. اما همین رنگ مشکی در کنار بعضی رنگ ها جلوه خیلی بهتر داره و بیشتر خودشُ نشون میده یکی از این رنگ ها قرمزِ پس اگه یه مانتوی قرمز دارید و دنبال یه شلوار مناسب براش میگردید اولین پیشنهاد ما رنگ مشکیه. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید از کرم یا شتری غافل نشید.

IMG_20220208_183711

مانتوی قرمز با شلوار خاکستری

خاکستری یا طوسی تیره دومین رنگ خنثی ای است که در کنار قرمز جلوه زیبایی داره. این ست برای خانم های ساده پسند خیلی مناسبِ. خاکستری از یک طرف باعث میشه قرمز بیشتر خودشُ نشون بده از طرف دیگه کاری میکنه که مانتو قرمزتون خیلی هم تو چشم نباشه. این ست برای قرارهای رسمی و غیر رسمی مناسب است.

IMG_20220208_183508

عکس از صفحه mantoshik_

مانتوی قرمز با شلوار جین آبی

شلوار جین آبی هم مثل شلوار مشکی خیلی کار راه اندازهِ و با همه لباس ها هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. ترکیب مانتوی کتی قرمز با شلوار جین آبی به همراه کتونی سفید یه استایل اسپرت فوق العاده جذاب برای شما میسازه. توی این استایل دستتون خیلی بازه به عنوان مثال اگه بخواین کمی رسمی تر باشید میتونید لباستونُ با کیف و کفش پاشنه بلند کرم یا مشکی ست کنید.

IMG_20220208_182623 (1)

مانتوی قرمز با شلوار کرم

شلوار کرم چهارمین رنگیه که میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای براتون میسازه. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد. این رنگ، انرژی قرمزُ کنترل می‌کنه و شما رو حسابی شیک میکنه. 

IMG_20220208_182737

عکس از صفحه mezon.flamingo1

مانتوی قرمز با شلوار سفید

مانتوی قرمز با شلوار سفید ترکیب جذابی است که احتمالا کمتر دیده باشید و شاید پیش خودتون بگید که این دو تا رنگ خیلی به هم نمییان اما رنگ سفید به خوبی با قرمز هم خونی داره البته نه هر قرمزی؛ شلوار سفید در کنار مانتوی قرمز روشن شما رو به یه خانم خوش تیپ تبدیل میکنه. حُسن انتخاب رنگ سفید اینِ که گیرایی قرمزُ کم میکنه پس اگه میخوای خیلی تو چشم نباشید میتونید از این ترکیب استفاده کنید. این استایل برای قرارهای غیر رسمی و دوستانه مناسبِ.

عکس شاخص از rayton_style , baloon_woman_shop

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی