|

بهترین مدل ریش مردانه در سال 2022؛ اینجوری بزن تا هم شخصیتی باشه و هم عاشق کُش!

ریش یکی از مهم‌ترین عوامل برای جذابیت مردان است. اما زمان آن رسیده تا از مدل‌های سنتی کمی فاصله گرفته و به ترندهای روز دنیا نگاهی بیاندازید

لینک کوتاه کپی شد

به هیچ عنوان نمیتوانید منکر این قضیه این شوید که ریش یکی از مهم‌ترین عوامل برای جذابیت مردان است. از طرفی در بالغ‌تر و مستقل‌تر نشان دادن آنها نیز نقش داشته و بطور کلی فرم چهره‌شان را تغییر داده یا اصلاح می‌کند. اما فکر نمی‌کنید که زمان آن رسیده تا از مدل‌های سنتی کمی فاصله گرفته و به ترندهای روز دنیا نیم‌نگاهی بیاندازید؟

 آنقدر مدل در دنیای فشن و مد برای مردان معرفی شده که سرتان سوت میکشد. اما اگر میخواهید جذابیت خود را بالا ببرید، تغییری در استایل و ظاهرتان ایجاد کنید و از همه مهم‌تر در دید و بازدیدهای عید، ترندتر از همیشه به نظر آیید، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید. قصد داریم مدل هایی از ریش مردانه را به شما معرفی کنیم که در سال 2022، بر جذابیت شما خواهد افزود.

مدل شماره 1: ته ریش

ته ریش را باید مدلی کلاسیک و البته جاودانه دانست. کدام مردی را میشناسید که با ته ریش جذاب نشود؟ اصلا اکثریت زنان، عاشق مردانی میشوند که ته ریش میشوند؟ مطمئنا شما هم این دسته از مردان را دوست دارید! این مدل شاید ساده‌ترین نوع مدل‌ها باشد و نگهداری از آنها آسان، اما مسئله اینجاست که این مدل برای اکثریت فرم‌های صورت مناسب بوده و میتواند آسیب‌های پوستی را پوشش دهد.

ته ریش

مدل شماره 2: ریش گرد و کوتاه

این نوع ریش را باید یک مدل همه کاره بدانید. چه برای میهمانی‌ها و مجالس و چه برای محل کار و حضور در یک مکان جدی. این نوع از مدل ریش، همانطور که از اسمش پیداست، موهای کوتاه اما مرتبی دارد که استایل کردن آنها با یک دست کت شلوار شما را در محیط کاری از سایر همکاران متمایز کرده و از طرفی چشمان خانم‌ها را نیز بر روی شما میخکوب میکند.

ریش گرد و کوتاه

مدل شماره 3: مدل ریش جعبه‌ای

تاکنون درباره این مدل ریش چیزی شنیده‌اید؟ ریش مدل جعبه‌ای فقط اسم عجیب و غریبی دارد وگرنه همان  ریش زاویه‌دار است که بر صورت آقایان دیده‌ایم. در این مدل قسمت‌های اطراف چانه طول بیشتری داشته و لبه تیزتر و حالت جعبه فرمی را به وجود می‌آورد. اگر صورت شما بیضی یا حالت مستطیلی دارد، این مدل خط فک شما را برجسته تر نشان‌ می‌دهد و توصیه داریم که حتما این مدل را امتحان کنید. البته در این مدل باید حتما ریش بلندی داشته باشید. با ریش کوتاه نمیتوان انتظار خوش تیپی ظاهر و استایل را داشت.

مدل ریش جعبه‌ای

مدل شماره 4: ریش کوتاه

این مدل از ریش را باید یک نسخه کوتاه تر از ریش بلند و یک نسخه بلندتر از ته ریش بدانید. این مدل ریش در ابتدا در میان مردان هیچ جایی نداشت. اما به مرور زمان و وقتی که سلبریتی‌هایی همچون جیک جیلنهال به سراغ آن رفتند کم کم در دنیای فشن و مد راه پیدا کرد. در این مدل ریش شما حالت شیک‌تری خواهید داشت. البته که بسیاری از آن تحت عنوان ریش ایتالیایی نیز یاد می‌کنند.

ریش کوتاه

مدل شماره 5: ریش بزی

یادتان می آید که ریش بزی تا چه اندازه در میان مردان طرفدار داشت؟ خب باید بگوییم که مد گذشته دوباره به عرصه بازگشته و شما میتوانید آن را در سال 2022 به وفور ببینید. این مدل قدمتی دیرینه دارد و تقریبا به دوران روم باستان برمیگردد. این مدل از ریش بسیار ساده‌ست. البته که رونالدو بازیکن مطرح دنیا نیز مدتی از این مدل ریش استفاده کرد و در تبدیل کردن آن به ترند روز بی تاثیر نبود!

ریش بزی

مدل شماره 6: ریش وایکینگی

سریال وایکینگ‌ها را دیده‌اید؟ آن رگنار دوست داشتنی و ترسناک را؟ همان رگناری که کسی جرات حرف زدن بر روی حرفش را نداشت؟! خب باید بگوییم که مدل ریش وایکینگ ها در سال 2022 غوغایی به پا کرده به یکی از پرطرفدارترین ها در همین چند ماه گذشته در سال 2022 تبدیل شده است. این مدل ریش همانطور که میدانید بلند و پرپشت است و باید برای تمیز کردنشان به سراغ شامپو و شانه بروید. هرگز اجازه ندهید که آنها بدون هیچگونه مراقبتی بلند شوند چون باعث آزار و اذیت شما خواهند شد. در این مدل از ریش، سبیل ها نیز نقش داشته و باید بر روی ریش قرار بگیرند. پس از آنها غافل نشوید.

ریش وایکینگی

و در آخر

باید این مسئله را بپذیرید که نمیتوانیم تنها در یک مقاله درخصوص تمامی مدل های ریش مردانه سال 2022 صحبت کنیم. هیچ قانون دقیق و ثابتی هم برای انتخاب مدل ریش برای مردان وجود ندارد. اما با در نظر گرفتن نکاتی مثل فرم صورت، حالت چهره و فرم استخوان فک شما میتوانید مدل مناسبی را برای ساخت یک استایل و یک ظاهر بسیار جذاب انتخاب کنید.

از مدل های پیشنهادی شایانیوز برای سال 2022 نیز غافل نشوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی