|

اصول شیک پوشی

اینارو تو کمدت داشته باشی خوشتیپیت تضمین شدس؛ از مانتوی کتی تا شال پلنگی و کفش تَق تَقی!

بعضی آیتم ها هستند که تو هر موقعیتی به کارتون می یان مثل کت مشکی و شلوار راسته پس چه بهتر که حداقل یکی ازشون توی کمدتون داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بعضی لباس ها هستن که ست کردنشون راحتِ تو همه موقعیت ها هم می تونید ازشون استفاده کنید اینا دقیقا همون هایی هستند که در مواقعی که نمی دونید چه بپوشید به دادتون میرسن و باعث میشن حسابی خوشتیپ شید. توی این مطلب میخوایم چنتا از این لباس های کار راه انداز بهتون معرفی کنیم.

این لباسا مجموعه‌ای از پیشنهادات استایلیست‌های مشهورِ تا شما در هر موقعیتی لااقل یک دست لباس ساده و مناسب داشته باشید و به راحتی بتونید یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید.

کت مشکی از آیتم های مهم خوشتیپیه

کت مشکی از اون لباسایی است که تو هر موقعیتی میتونید بپوشیدِش و به راحتی هم با بقیه آیتم ها ست میشه. بنابراین چه موقعیت رسمی باشه چه غیر رسمی، کت مشکی حسابی به کارتون می یاد. البته کت‌های مشکی انواع مختلفی دارن؛ بعضیاشون اورسایز هستن بعضیاشون هم تنگ و کوتاه. برای اینکه بتونید کتتون در هر موقعیتی به‌ راحتی بپوشید اونایی رو انتخاب کنید که دقیقا اندازَتون باشن.

کت مشکی

شومیز سفید؛ از ملزومات کمد خانومای خوشتیپ

شومیز سفید زنانه باید یکی از اصلی ترین آیتم های کمدتون باشه. چرا که رنگ سفید معمولا مناسب هر نوع پوستیه و به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. در واقع یه شومیز سفید ساده بهتون کمک میکنه بی نهایت استایل متنوع بسازید. وقتی صحبت از شومیز سفید میشه، با مجموعه ای از انتخاب ها و ست ها روبرو میشیم چرا که از استایل کژوال تا رسمی با شومیز سفید قابل اجرا است. شومیز سفید این قابلیت داره که به راحتی با لباس های دیگه هماهنگ بشه در نتیجه با کمترین هزینه میتونید یک استایل شیک داشته باشید.

شومیز سفید

مانتوی جین؛ یه آیتم ضروری واسه خانومای خوشتیپ

 مانتو‌های جین جزء مانتو‌های مورد علاقه خیلی از خانم ها هستند که مثل شلوارهای جین هیچ وقت از مد نمی افتن و همیشه طرفداران خاص خودشون دارن. پارچه های جین با ضخامت های مختلف در بازار وجود دارن بنابراین این مانتوها محدود به فصل خاصی نیستند و شما میتونید با توجه به گرما و سرمای هوا مانتوی مناسب اون فصلُ خریداری کنید. این مانتوها تناژهای رنگی مختلفی دارن و از تیره تا روشن تولید میشن پس میتونن هر سلیقه ای رو پوشش بدَن.

مانتو جین

شال پلنگی؛ حسابی میشه باهاش خوشتیپ شد

شال پلنگی یکی از طرح های پر کاربردِ که با هر مدل مانتو و شلواری ست میشه. این شال ها برای ساختن یه استایل روزمره و نیمه رسمی خیلی به کارتون می یان پس حتما یه دونه ازش داشته باشید. اگه بخواین با شال پلنگی استایل رسمی داشته باشید باید از جنس های ساتن یا حریر استفاده کنید.

شال پلنگی

شلوار راسته؛ لازمِ خوشتیپ خانوما

شلوارهای راسته رایج ترین نوع شلوار هستند که الگوی پایه تمامی شلوار های دیگه می باشند. گشادی این شلوارا در تمامی قسمت ها از بالا تا پایین یکسانِ. این نوع شلوار هم از جنس پارچه ایش هست و هم جین. شلوار های راسته چون ظاهری ساده دارن برای همه مراسم ها از رسمی گرفته تا غیر رسمی مناسبن.

شلوار راسته

یکی از ویژگی های شلوارهای راسته اینِ که ست کردن باهاشون خیلی راحته شما می تونید اون ها رو با همه لباس هاتون از مانتو کوتاه اسپرت گرفته تا بلند مجلسی ست کنید؛ در حقیقت هیچ محدودیتی برای شلوارهای راسته وجود نداره نه از لحاظ ست کردن با انواع و اقسام مانتو ها و نه از لحاظ پوشش که فقط مختص به یک سری از افراد با فرم بدنی خاص باشه.

کفش پاشنه بلند؛ بپوشی تَه خوشتیپا میشی

کفش های پاشنه بلند اولین انتخاب بسیاری از خانم ها برای حضور در مهمانی و مجالس رسمی است چرا که هیچی مثل یه کفش پاشنه بلند نمیتونه ظاهر و استایل شما رو تغییر بده و  به جذابیت بیشترتون کمک کنه. پس اگه اهل پوشیدنش هم نیستید حداقل یه جفت ازش داشته باشید چون مطمئنا یه روزی به کارتون می یاد.

کفش پاشنه بلند

کیف مشکی؛ واسه خوشتیپا لازمِ

اگه بخوایم در مورد اهمیت کیف بگیم همین قدر بدونید که هیچ استایلی بدون کیف مناسب و هماهنگ کامل نمیشه پس نسبت به این آیتم بی توجه نباشید. مطمئنا همتون چنتا کیف توی کمدتون برای موقعیت های مختلف دارید اما خیلی مهم که حتما یه کیف مشکی داشته باشید.  چون کیف مشکی به راحتی با هر لباسی ست میشه. علاوه بر این رنگ مشکی خاصیت لاکچری بودن به تیپتون میده و اگر کیف مشکی همراه با زرق و برق بیشتری مانند استفاده از زنجیر های طلایی و آویز های زیبا باشد استایل شما را بسیار مجلسی خواهد نمود.

کیف مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی