|

دلت گردو تَر و تازه می خواد اما میترسی دستت سیاه بشه؛ بیا رفع سیاهی گردو آنن فانن!

اینجا قراره ترفندای رفع لکه های سیاه پوست گردو رو از دست یاد بگیرین تا از این به بعد با خیال راحت از طعم بی نظیر گردو کیف کنین!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- گردو یکی از خوشمزه ترین تنقلاتی به شمار میاد که روزانه اغلب مردم به خوردنش عادت دارن و از طعم بی نظیرش کیف میکنن و حتی در غذاهای مختلف مثل فسنجون یا دسرهای جذاب مثل کیک سیب و گردو ازش استفاده میکنن. استفاده از این ماده فوق العاده پرخاصیت باعث میشه در صبح سرحال و قبراق باشین و در بعدازظهر بدنتون رو با چند دونه گردو ویتامینه کنین. اما بی تردید اگه دوست دارین یه میان وعده جذاب و صبحانه دلچسب داشته باشین، هیچی مثل مصرف گردوی تازه اونم بلافاصله بعد از شکستن پوستش نمیشه.

اما آنچه در این زمینه بیشتر افراد ازش به عنوان یه معضل یاد میکنن، سیاه شدن دست به دلیل تماس با پوست گردو است. در این زمینه ترفندای زیادی وجود داره که میتونه خیال شما رو از بابت پاک کردن و شکستن پوست گردو راحت کنه. اما بد نیست که اولش دلیل این سیاه شدن پوستتون رو بدونین و بعد به سراغ ترفندای از بین بردن اون برین. پس با ما همراه باشید.

q

چرا دستمون موقع تماس با پوست گردو سیاه میشه؟

بهتره بدونین این ویژگی یعنی سیاه شدن پوست دست بر اثر تماس با گردو تنها زمانی براتون رخ میده که گردو تازه باشه. این موضوع هم وقتی پیش میاد که کلا پوست گردوی تازه با اکسیژن یا پوست انسان تماس بگیره و به ناگهان رنگ دست رو مشکی میکنه و پاک شدنش به ظاهر خیلی کار دشواریه. این ویژگی خاصیتیه که در پوست گردو وجود داره و از زمان های قدیم حتی برای رنگ کردن مو یا القای رنگ به نخ و الیاف مختلف ازش استفاده میکردن.

fs

معجزه سرکه در رفع سیاهی پوست!

یکی از روش هایی که میتونین به کمک اون از شر لکه های سیاه گردو خلاص شین، اینه که یه مخلوط شوینده اسیدی مثل ترکیب آب و سرکه درست کنین. برای این کار ابتدا به اندازه نصف فنجون از سرکه رو با نصف فنجون آب ترکیب کنین و دست هاتون رو باهاش بشورین تا جایی که به طور کامل سیاهی های پوستتون از بین بره.

df

با خمیردندان به جنگ لکه های سیاه گردو برو!

شاید تابحال تصور میکردین که فقط با خمیردندون و مسواک میشه دندوناتون رو تمیز کرد و در جاهای استفاده ازش ممکن نیس. این در حالیه که شما میتونین یه مسواک قدیمی پیدا کنین و یکم خمیردندون روش بذارین و محکم دستتون رو باهاش تمیز کنین. این کار باعث میشه سیاهی روی پوست به طور کامل از بین بره و جذابیت دوباره ای به دستتون ببخشه.

d

از بین بردن لکه های سیاه گردو رو به نمک و آبلیمو بسپار!

برای اینکه بتونین از لکه های سیاه و عمیقی که پوست گردوی تازه روی دستتون ایجاد کرده خلاص شین، یکی از ترفندای سریع و خونگی استفاده از نمک به همراه آبلیموئه. بدین منظور باید نصف فنجون از آبلیمو رو با یه قاشق نمک ترکیب کرده و به خوبی با هم مخلوط کنین. سپس دست هاتون رو از اون قسمت هایی که سیاه شده با این ترکیب بشورین و به پوست جذاب و تمیزتون سلام بدین. البته اگر پوستتون خشکه، حتما بعدش از کرم مرطوب کننده استفاده کنین.

a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی